رییس مرکز مدیریت راه‌های کردستان گفت: بارش برف و کولاک در محور‌های منتهی به شهرستان‌های بانه و سقز موجب اختلال در حرکت و کندی تردد وسایل نقلیه در این محور‌ها شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، دانش زندی با بیان اینکه هم اکنون بارش برف در محور‌های ارتباطی دیواندره - سقز و بانه - سقز گزارش شده است، گفت: تردد در برخی نقاط این مسیر‌ها فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

اوبیان کرد: با توجه به شدت بارش برف و وزش باد احتمال بروز کولاک در بسیاری از مسیر‌ها از جمله محور‌های منتهی به شهرستان‌های بانه، سقز، بیجار و قروه در روز جاری دور از احتمال نیست بنابراین توصیه می‌کنیم مردم از انجام سفر‌های غیر ضرور خودداری کنند.

رییس مرکز مدیریت راه‌های کردستان تاکید کرد: سامانه ۱۴۱ اعلام وضعیت جاده‌ها در هر ۲ ساعت یکبار به روز رسانی می‌شود و مسافران می‌توانند به منظور مدیریت سفر خود از این سامانه اطلاعات لازم را کسب و سپس اقدام به انجام سفر در مسیر‌های ارتباطی برون شهری کنند.

طبق پایش نقشه‌های هواشناسی، آسمان کردستان از پنجشنبه گذشته بمدت پنج روز تحت تاثیر سامانه بارشی با احتمال ریزش برف، وزش باد شدید، بروز کولاک و سرما خواهد بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.