مسابقات دارت آزاد گرامیداشت میلاد دو نور در خمین برگزار شد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بمناسبت   ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی ایران مسابقات دارت آزاد جام میلاد دو نور به میزبانی شهرستان خمین برگزار شد.

مسابقات دارت آزاد  جام میلاد دو نور در خمین

این مسابقات با حضور ۶۰ ورزشکار کشوری و با  حضوردهقان پور عضو کمیته فنی انجمن دارت کشور و رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان مرکزی در محل سالن ورزشی بانوان خمین برگزار شد.

شکری مسئول برگزاری این مسابقات در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت:مسابقات دارت میلاد نور نیمسال دوم با حضور ورزشکاران دارت خمین و شهر‌های دیگر کشور در شهر خمین در حال برگزاری است و هدف از برگزاری این مسابقات پیشرفت دارت استان مرکزی و شهرستان خمین جهت حضور در مسابقات کشوری است.


شکری افزود: این مسابقات در تقویم مسابقات دارت کشور ثبت میشود و حدود ۶۰ نفر از بهترین دارتیست‌های کشور در این مسابقات حضور دارند و در این دوره ۶۰ دارت باز از شهر‌های اصفهان، نجف آباد، تهران، البرز، گرمسار، بروجرد، خرم آباد، الیگودرز، اراک، ساوه و خمین به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.