همزمان با سراسر کشور ۳۵ واحد مسکن مددجویان بهزیستی در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

افتتاح ۳۵ مسکن مددجویی بهزیستی در اراکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  همزمان با سراسرکشور و از طریق ویدئو کنفرانس با رئیس سازمان بهزیستی کشور ۳۵ واحد مسکن مددجویان بهزیستی در استان مرکزی به بهره برداری رسید.

مراسم بهره برداری از این مسکن‌های مددجویی در اراک برگزار شد و به عنوان نمونه ۱۵ واحد مسکن مددجویی در کوی کوثر شهر اراک به بهره برداری رسید

زهرا امینی مدیر کل بهزیستی استان مرکزی در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  گفت: از ۳۵ واحد مسکن مددجویان بهزیستی که در استان مرکزی به بهره برداری رسید ۱۵ واحد مربوط به خانواده‌های مدد جوی شهر اراک دارای حد اقل ۲ معلول است.

امینی افزود: همزمان با اراک ۲۰ واحد مسکن مددجویان زیر نظر بهزیستی هم در شهرستان‌های شازند محلات، تفرش و فراهان به بهره برداری رسید که مربوط به خانواده‌هایی هست که منازل آن‌ها در سیل اوایل سال ۹۸ دچار خسارت شد و همچنین مددجویانی که ۲ معلول و بیشتر دارند.

او اضافه کرد: مسکن مددجویان بهزیستی امروز در سراسر کشور به بهره برداری رسید و مسکن‌هایی مددجویی که امروز افتتاح شد شامل ۳۵ واحد از حدود هزار و ۷۰۰ واحد مسکن‌هایی مددجویی است که در سراسر کشور افتتاح می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.