نماینده ولی فقیه در استان گفت: یکی از امتیاز های ویژه استان سمنان پایگاه پدافند هوایی سمنان است و مهمترین وظیفه ارتش آموزش به سربازان ولایت پذیری و مطیع امر رهبر بودن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با فرماندهان و مسئولان ارتش در استان سمنان گفت: یکی از وظایف مهم ارتش در استان آموزش به سربازان است که باید به سربازان ولایت پذیری و مطیع امر رهبر بودن را آموزش دهید.

او با اشاره به وظایف ارتش در آموزش به سربازان افزود: به سربازان باید درس آشنایی با خدا و اخلاق اسلامی آموزش داده شود.

آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: امتیاز ویژه نیرو‌های مسلح این است که در بیعت با امام خمینی (ره) از دیگران پیشی گرفتند و این خوش نامی باید برای همیشه حفظ و حراست شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به نزدیکی به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ملت انقلابی ایران نیاز به مجلس انقلابی دارد و باید تلاش شود تا حد ممکن انتخاب ما افراد خدمتگزار و اصلح باشند.

او در پایان بیان داشت: گوش ما باید به چشمان رهبری باشد تا تشخیص دهیم فرد اصلح چه کسی است.

سرهنگ داود خوش چشم فرمانده پدافند هوایی سمنان در این دیدار گفت: پایگاه هوایی سمنان در چهار بخش گروه آموزش و گروه پدافند هوایی و میدان تیر پدافند هوایی و تست سامانه‌های جدید نظامی فعالیت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: ارتش در استان سمنان در کنار عمل به وظاف ذاتی خود می‌تواند به عنوان یک پایگاه امدادی قوی و قدرتمند در خدمت مردم استان باشد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.