رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جهرم گفت: با همراهی یکی از خیرین عرصه سلامت، مرکز شیمی درمانی در بیمارستان پیمانیه جهرم راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رحمانیان در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: مرکز بزرگ شیمی درمانی بیمارستان پیمانیه جهرم به همت خانواده محترم مرحوم حاج جواد شیرزادی و در زیربنایی بالغ بر ۲ هزار مترمربع احداث و به نام حضرت جوادالائمه (ع) مزین شده، به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

او افزود: این مرکز شیمی درمانی علاوه بر ارائه خدمات درمانی به بیماران سرطانی، اقدامات تحقیقاتی و پژوهشی را در زمینه بیماری‌های مختلف خصوصا سرطان، انجام خواهد داد.

رحمانیان با یادآوری اینکه در احداث مرکز شیمی درمانی بیمارستان پیمانیه جهرم، خیرین ارزشمندی نظیر حاج منوچهر رازقیان جهرمی و حاج اکبر رحمتی همراهی کرده‌اند، گفت: این مرکز با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان احداث شده است.

او ادامه داد: این مرکز شیمی درمانی در سه طبقه بنا شده و دارای ۲۸ تخت است که ۱۵ تخت بیماران سرپایی و ایزوله، ۱۳ تخت در طبقه اول برای بیماران نیازمند بستری قرار گرفته است.

رحمانیان از پیش بینی اتاق ویژه پزشکان و گروه درمانی و دفاتر پژوهشی و سالن‌های مطالعه و کنفرانس در این ساختمان خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۴۸۰ بیمار در جهرم تحت شیمی درمانی قرار گرفته‌اند.

رئیس علوم پزشکی جهرم با بیان اینکه تاکنون ارائه خدمات شیمی درمانی در بیمارستان استاد مطهری جهرم انجام می‌شد، گفت: با راه‌اندازی مرکز شیمی درمانی جوادالائمه (ع) علاوه بر افزایش کمی تعداد خدمات گیرندگان، امیدواریم در موضوع کیفی خدمات شاهد ارتقاء خوبی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار