معاون علمی و فناوری رییس جمهور؛

فروش بیش از ۹۰۰ هزار میلیارد ريال محصولات دانش بنیان

ستاری گفت: فروش بیش از ۹۰۰ هزار میلیارد ريال محصولات دانش بنیان نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: سال گذشته فروش محصولات دانش بنیان بیش از ۹۰۰ هزار میلیارد ريال بوده و امسال رشد قابل توجهی در تعداد شرکت‌ها و فروش محصولات خواهیم داشت.

او اظهار داشت: پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است گرچه با ظرفیت‌های استان هنوز فاصله دارد.

ستاری افزود: امیدواریم با تصمیماتی که امروز اتخاذ می‌شود اتفاقات خوبی در آینده رخ دهد و ظرفیت‌های مناسبی را در اختیار پارک علم و فناوری قرار دهیم و سرمایه‌گذاری مد نظر در استان اتفاق بیوفتد.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های مفصلی طی یک تا دو سال آینده در حوزه اقتصاد دانش بنیان وجود دارد، ادامه داد: خوشبختانه این اقتصاد شدیدا در حال رشد است.

ستاری گفت: سال گذشته فروش محصولات دانش بنیان بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان بوده و امسال رشد قابل توجهی در تعداد شرکت‌ها و فروش محصولات خواهیم داشت که چهارمحال و بختیاری در این موضوع کمی عقب است و شروع دیرهنگام صندوق پژوهش و فناوری یکی از دلایل آن است.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: باید زیر ساخت لازم برای بازگشت جوانان تحصیل کرده استان که از دانشگاه‌های مطرح کشور فارغ‌التحصیل شده‌اند، فراهم شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار