یک آهنگساز معروف ایتالیایی توانست در اقدامی جالب تصویر مهلک ویروس کرونا را به صدا تبدیل کند.

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمانگروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، ماسیمو مگارینی، آهنگساز ایتالیایی، تصویر مهلک ویروس کرونا را به صدا تبدیل کرد. این آهنگساز به خاطر پروژه Bad Spector معروف است.

مگارینی ویدئویی از صدای ویروس کرونا منتشر کرد که به کمک پردازش تصویر از مولکول‌های اصلی ویروس کرونا ساخته شده است. این آهنگساز از تصویر منتشر شده در Scinetific Animations برای ایجاد صدا استفاده کرد.

مگارینی در حساب فیسبوک خود نوشت: "من پردازش اولتراسونیک ویروس جدید کرونا ۲۰۱۹ را انجام دادم. چرخش نوکلئوتید معادل ۴ صدا است. "

ابداع جالب آهنگساز ایتالیایی در تبدیل تصویر کرونا به صدا

ویروس کرونا که از اواخر دسامبر سال گذشته در چین آغاز شده است، در بیش از ۳۰ استان چین و چند کشور دنیا از جمله ایالات متحده، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه  و امارات متحده عربی گسترش یافته است.


بیشتر بخوانید: افزایش قربانیان کرونا در چین/ رهایی بیش از ۱۵۰۰ بیمار از مرگ


دوره نهفتگی این بیماری به طور متوسط حدود ۷ روز است و علائم پس از این مدت در فرد مبتلا ظاهر می‌شود. علائم آن شامل تب، درد بدن، گلودرد، سرفه، درد عضلانی، آبریزش بینی، سردرد است. برخی از آن‌ها علائم گوارشی مانند تهوع و اسهال را ایجاد می‌کنند. آنچه نگران کننده است  اینکه فرد دچار ذات‌الریه است.

روش تشخیص مشخص شده است و آلمانی‌ها کیت را برای تشخیص آماده کرده‌اند. در ایران نیز اقدامات لازم برای تهیه کیت تشخیصی انجام شده است و آزمایشگاه مرجع بهداشت از هر طریق برای تشخیص کرونا ۲۰۱۹ مجهز است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
اتفاقا منم فكر ميكنم لرزش مولكولهاي هر ماده صداي مخصوص خودشو توليد ميكنه و ميشه تو محيط ساكن و با ميكروفونهاي قوي صداهاشونو پخش كرد
آخرین اخبار