یک باند سرقت در میبد متلاشی شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میبد از دستگیری باند سرقت چهار نفره در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سید محمد طاهر موسوی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میبد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و داخل خودرو در برخی مناطق شهرستان میبد، ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد با رصد اطلاعاتی متوجه خرید و فروش اموال مسروقه از سوی یک مال‌خر شدند که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به شناسایی این افراد که شامل سه سارق و یا مال‌خر بوده اند، افزود: با هماهنگی مراجع قضایی به مخفیگاه این سارقین ورود و آن‌ها را دستگیر کردیم که در بازرسی از این مخفیگاه ۱۲ دستگاه تلفن همراه، اقلام کامپیوتر، بیش از ۲۰۰حلقه انگشتر لوکس و تعدادی ساعت سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۱۰ فقره سرقت منزل و داخل خودرو اعتراف کرده اند، به شهروندان توصیه کرد: ایجاد رابطه سالم با همسایه‌ها و از سوی دیگر نصب چراغ‌های تایمردار که در ساعات مختلف روز و شب به دلخواه شما روشن و خاموش شوند به پیشگیری از سرقت کمک می‌کند.

سرهنگ موسوی تاکید کرد: مدارک شناسایی و اشیاء با ارزش را در محلی امن نگهداری کرده و از نگهداری در خودرو و جاسازی در منزل پرهیز کنید و همچنین از گذاشتن هرگونه یادداشت‌هایی مانند به مسافرت رفتیم یا در صورت نبودن با این شماره تماس بگیرید، روی درب منزل خودداری کنید.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد به شهروندان توصیه کرد از قرار دادن کلید منزل در جا کفشی و گلدان اجتناب کرده و به ورودی‌های منزل از قسمت پارکینگ یا زیرزمین و پشت بام قفل ایمنی نصب شود.

او افزود: هرگونه موارد مشکوک به سرقت سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن ماموران در صحنه حاضر شوند.

کشف ۱۰۰ کیلو حشیش در عملیات ضربتی پلیس مهریز

سرهنگ حسین منصوری فرمانده انتظامی شهرستان مهریز گفت: ماموران پلیس شهرستان مهریز با انجام کار اطلاعاتی از ورود یک خودرو حامل محموله موادافیونی به این استان مطلع شدند.

او بااشاره به کنترل خودروی سواری در  محور انار-یزد ، افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و ۱۰۰ کیلو حشیش را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مهریز با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شد، افزود: متهم که قصد انتقال این محموله از زاهدان به مقصد شهر‌های شمالی کشور را داشت روانه زندان شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.