کارخانه پنبه پاک کنی داراب افتتاح شد

همزمان با دهه پر فروغ فجر و با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور "کارخانه پنبه جنت شهر داراب" افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد رضا صالحی مدیر جهاد کشاورزی داراب گفت: کارخانه پنبه در بخش جنت از توابع شهرستان داراب قرار دارد با سرمایه گذاری یک صد میلیارد ریال راه اندازی شده است.

به گفته او، کارخانه مذکور ظرفیت تولید سالانه ۳۰ هزار تن دارد و با بهره برداری از آن زمینه اشتغال مستقیم ۲۰ نفری و غیر مستقیم ۸۰ نفری فراهم می‌شود.

همچنین تعدادی از پروژه‌های شاخص شهرستان داراب از جمله اورژانس هوایی، مجموعه تولیدی و فراوری پنبه، طرح‌های گازرسانی به روستا‌ها و ساختمان فرمانداری ویژه شهرستان ویژه با حضور استاندار فارس و معاون پارلمانی رئیس جمهور افتتاح شد.

عنایت الله رحیمی در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها عنوان کرد: یک مقایسه کلی از شرایط گذشته شهرستان داراب با آنچه امروز رقم خورده است، نشان می‌دهد این شهرستان حرکتی جهشی، توسعه مطلوب وشتابنده را در ۶ سال و نیم گذشته تجربه کرده که این مهم در سایه حمایت‌های هیئت دولت و تلاش‌های نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همدلی و همراهی مردم شریف منطقه شکل گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان فارس همه این خدمات در زمانی صورت گرفته که با سخت‌ترین شرایط در ۴۱ سال گذشته مواجه هستیم، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به رغم‌تنگنا‌های موجود توجه ویژه‌ای به شهرستان داراب به عنوان قطب کشاورزی داشته است.

استاندار فارس همچنین در پایان سخنان خود در حمع مردم شهرستان داراب به نزدیک بودن یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بی تردید حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین در پای صندوق‌های رای با وحدت کلمه و لبیک به ندای رهبر معظم‌انقلاب در ارزیابی سایر کشور‌ها نسبت به ایران و تعیین نوع ارتباطات آن‌ها موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار