مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: نامزدهای انتخابات تلاش و رقابت کنند که با ارائه فکر نو و خلاق برای ارتقای جایگاه کشور در منطقه، موثر باشند.

نامزد‌های انتخابات برای ارتقای جایگاه کشور در منطقه تلاش کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مشاور وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در همایش «آینده بهتر» که با حضور کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در خراسان رضوی برگزار شد، گفت: هر کدام از شما بالقوه نماینده ملت هستید از این رو چنان تلاش و رقابت کنید که با ارائه فکر نو و خلاق برای ارتقای جایگاه کشور در منطقه، موثر باشید و به جایگاه ایران در معادلات منطقه هویت بیشتری ببخشید.

او کاندیداهای انتخابات مجلس را به تلاش برای ارتقای کشور در منطقه با اتکا بر توانمندی های داخلی فرا خواند و با اشاره به نهادینه شدن مردم سالاری دینی در ایران اسلامی و توانایی مردمی در مدیریت کشور و انتقال این مدیریت از نسلی به نسل دیگر، افزود: شما مقرر است در پارلمان ایران نماینده ملتی باشید که در ۴۰ سال گذشته افتخار آفریده و با حفظ نظام اسلامی، اکنون بر قله افتخار در دنیا ایستاده است.

مشاور وزیر اطلاعات در ادامه به استراتژی دشمن به ویژه آمریکا علیه ایران در وارد آوردن فشارهای مختلف سیاسی و بین المللی از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و گفت: همه این اقدامات برای تضعیف ایران اسلامی بوده اما به اذعان خود آنان هر گاه خواسته اند مقابل پیشرفت ایران بایستند کشور موفق تر شده است.

او افزود: امروز ایران تهدید جدی برای آمریکاست و آنها این را باور دارند زیرا در راهبرد تنظیم شده خود موسوم به « ۲۰ – ۲۰» تصریح کرده اند که «ایران همچنان تهدید ایالات متحده آمریکاست»

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: این تهدید به معنای مسلط بودن ما بر منطقه است و ایران اجازه نمی دهد رویکردهای آمریکا آنطور که واشنگتن می خواهد اجرا شود.

او با اشاره به حاکم بودن امنیت فراگیر در ایران، خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: شما امروز نامزد هستید تا از امنیت و پروژه های امنیتی کشور دفاع کنید.

مشاور وزیر اطلاعات افزود: مشارکت شما در امر انتخابات دفاع از مردم سالاری دینی است اما توجه کنید از هر جناح و جریان سیاسی در عرصه انتخابات وارد شده اید، از اصول کشور، اخلاق و اعتقادات، دفاع و برای افزایش توانمندی ها و اصلاح و آبادانی کشور تلاش کنید.

او با تاکید بر فرموده امام و رهبری مبنی بر این که مجلس عصاره فضائل ملت است، گفت: اجرای گفتمان انقلابی و اسلامی، حق مداری و قانون مداری باید مد نظر نامزدهای انتخابات باشد.

مدیرکل اطلاعات استان در این جلسه پیرامون شرایط و قوانین انتخاباتی، تذکرات لازم را خطاب به نامزدهای انتخابات مطرح کرد.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.