بخشدار مرکزی شهرستان شوش از بهره برداری ۴۹ طرح در ۱۲ روستای این شهرستان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی سرپرست بخشدار مرکزی شهرستان شوش گفت: ۴۹ طرح عمرانی به مناسبت دهه مبارک فجر در ۱۲ روستای بخش مرکزی بهره برداری شد.

او بیان داشت: این طرح‌ها شامل؛ ۸۸ هزار مترمربع زیرسازی معابر، ۷۵ هزار مترمربع آسفالت، اجرای ۲۳ هزار مترمربع جوی و جدول، افتتاح زمین ورزشی روستای عین است، همچنین عملیات اجرایی زمین ورزشی در روستای نیس تتر و خلف مسلم آغاز شد.

سرپرست با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت و ۲ هزار خانوار از این طرح‌ها بهره‌مند شدند، ادامه داد: برای تکمیل، احداث و تجهیز این طرح‌ها بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

بخشدار مرکزی شوش با اشاره به اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال افزود: اهالی مردم بخش مرکزی در سطح روستا‌ها و سایر مناطق بصورت گسترده در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

او ضمن تبریک دهه مبارک فجر تصریح کرد: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و فداکاری ملتی است که برای رهایی از ظلم استبداد به پاخواستند و به رهبری امام خمینی (ره) این قیام را به ثمر نشانند.

علی سرپست اظهار داشت: ملت بزرگ ایران قدرتمندتر از همیشه با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر پاسخی قاطع به دشمنان دادند.

او بیان کرد: حضور پرشور روستاییان فداکار در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ موجب شکست توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.