حسینعلی امیری از شهرستان دشت آزادگان به عنوان منطقه‌ای مقدس یاد کرد و گفت: باید عقب ماندگی‌های ناشی از ۸ سال جنگ تحمیلی جبران شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری شامگاه گذشته وارد خوزستان شد و چندین طرح عمرانی و اشتغالزایی را در نقاط مختلف استان افتتاح و کلنگ زنی کرد.

حسینعلی امیری در حاشیه آیین کلنگ زنی پست برق در روستای گلبهار بخش مرکزی دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هدف از سفر به استان خوزستان، کلنگ زنی و افتتاح چندین طرح در نقاط مختلف استان بود که اشتغالزایی و توسعه در این استان را به دنبال دارد.

او افزود: بخشی از پروژه‌های عمرانی شب گذشته در شمال استان افتتاح شدند، صبح امروز نیز تعداد دیگری در اهواز به بهره برداری رسیدند و هم اکنون نیز در شهرستان دشت آزادگان شاهد افتتاح چندین پروژه دیگر از جمله پروژه پست برق نیز هستیم که هدف از کلنگ زنی این پروژه توسعه برق در روستای گلبهار است.

۲ طرح عمرانی و اشتغالزایی در دشت آزادگان کلنگ زنی و افتتاح شد/

به گفته امیری، پروژه پست برق گلبهار جزء پروژه‌های اساسی و بنیادی است که به موجب آن صنعت نیز در این شهرستان توسعه خواهد یافت و امیدواریم با اجرای و بهره برداری از این پروژه شاهد شتاب گرفتن بیشتر دشت آزادگان خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: افتتاح سیلو در دشت آزادگان، مشکلات کشاورزان را مرتفع می‌کند


لزوم جبران عقب ماندگی‌های ناشی از جنگ تحمیلی

معاون پارلمانی رئیس جمهوری از شهرستان دشت آزادگان به عنوان منطقه‌ای مقدس یاد کرد و ادامه داد: مردم شریف این شهرستان در دوران ۸ سال دفاع مقدس با وجود تحمل آسیب‌های فراوان، شجاعانه از کیان اسلام و ایران دفاع کردند، لذا حداقل وظیفه اسلامی و اخلاقی و انسانی همه ماست که تا بتوانیم به مردم این دیار خدمت کنیم و عقب ماندگی‌های ناشی از ۸ سال جنگ تحمیلی را با کار و تلاش و توجه ویژه به منطقه جبران کنیم.

۲ طرح عمرانی و اشتغالزایی در دشت آزادگان کلنگ زنی و افتتاح شد/

این مقام مسئول حضور در یادواره شهدای مشروطه که در سال‌های حکومت پهلوی به شهادت رسیده اند، را از دیگر هداف سفر به استان خوزستان عنوان کرد و اذعان داشت: خانواده شهدا و ایثارگران دینی به گردن ما دارند و با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از آن‌ها شاید بتوان ذره‌ای از این حق را ادا کرد.

کلنگ زنی پست برق در روستای گلبهار بخش مرکزی دشت آزادگان و افتتاح سیلوی ٤٠ هزار تنی در این شهرستان نیز از دیگر برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون پارلمانی رئیس جمهوری به استان خوزستان بود.

در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی در شهرستان دشت آزادگان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان نیز، معاون پارلمانی رئیس جمهوری را همراهی کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.