صادق درودگر درباره مسائل مختلف پیرامون حاشیه‌های فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق درودگر گفت: من نماینده محمد حسین قریب نیستم و نماینده‌ی شخص خودم هستم. در انتخابات نه رای دارم و نه عضو مجمع هستم. فقط یک کاندیدا در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستم.

درودگر نسبت به حواشی پیرامون انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: همیشه می‌خواهم بر اساس واقعیت صحبت کنم و دروغ پردازی نمی‌کنم. من بر اساس چیزی که می‌بینم با مردم صادق هستم. طبیعی است که تمامی نهاد‌های مسئول، در فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و نهاد‌های نظارتی نقطه نظراتی داشته باشند. بر اساس پروتکل‌هایی که دارند و شاخصه‌هایی که برایشان مطرح است ممکن است به سمت یک کاندیدا گرایش و یا اتفاق داشته باشند. نباید فراموش کرد این دوره از انتخابات، متفاوت است. به اعتقاد من در این دوره همگامی همه‌ی اعضا مجمع کمتر است. فکر می‌کنم به سمت استقلال مجمع و فدراسیون بر اساس نیاز‌های کشور و منافع ملی می‌رویم. فرصت خوبی است که تمام اعضای مجمع به سوابق، رزومه، توانایی و دانش افراد توجه کنند و بر این اساس رای بدهند.

درودگر ادامه داد: شرایط فعلی فوتبال، شرایط خوبی نیست. در حال حاضر فوتبال بدهکاری داریم. بدهی فدراسیون فوتبال در مجموع، حداقل نزدیک به پنجاه میلیارد تومان است.

درودگر: در انتخاب اسکوچیچ نقشی نداشته ام

او درباره شکایت فدراسیون فوتبال از ویلموتس گفت: در حال شکایت هستیم و مسئولان حقوقی فدراسیون فوتبال پیگیر این موضوع هستند.

درودگر افزود: هر شخصی ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرد، در آغاز باید از منفی پنجاه میلیارد کارش را شروع کند.

او ارقام بیشتر از پنجاه میلیارد را کاملا رد کرد و گفت: ویلموتس خودش قرارداد را فسخ کرده است و به هیچ وجه چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد.

درودگر تصریح کرد: تمام آرزوی من حفظ استقلال مجمع فدراسیون فوتبال است. فدراسیون با ثبات رای نظر خود را اعلام کند. آرزو داشتم افراد بزرگ فوتبال کشورمان برای ثبت نام حاضر می‌شدند. متاسفانه نمی‌دانم چرا حضور پیدا نکردند.

او عدم حضور بعضی به دلیل بدهی‌های فدراسیون را این طور توصیف کرد: اگر شخصی مدیریت دارد، باید توانایی مدیریت در شرایط بحران را داشته باشد. اگر دلمان برای فوتبال می‌سوزد در همین بحران و با همین خطرات و مشکلات باید برای حلشان تلاش کنیم. زمانی که برخی آقایان به فدراسیون آمدند شرایط همین طور بود. نوآموز ۴ میلیون بودجه و ۴۰ میلیون هزینه داشت، اما اهل فوتبال و دلسوز بود، خطر کرد و آمد تا تلاش کند فوتبال را به سطح بالاتری برساند.

درودگر در واکنش به انتخاب سرمربی تیم ملی در شرایطی که ریاست فدراسیون انتخاب نشده است، گفت: در شرایط حال حاضر که ۷ فروردین تیم ملی بازی داشته و نیاز به دیدار‌های تدارکاتی، اردو، برنامه ریزی و دیگر مسائل دارد، نبود مربی همه‌ی این نیاز‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نمی‌توانستیم تا انتخاب رئیس فدراسیون صبر کنیم.

درودگر: در انتخاب اسکوچیچ نقشی نداشته ام

صادق درودگر درباره‌ اعتراض اهالی فوتبال به انتخاب اسکوچیچ بیان کرد: بازیکنان در خدمت فوتبال کشورشان هستند. ما در فرصتی بودیم که گزینه های متعددی در دسترس نداشته و در نتیجه توانایی انتخاب زیادی نداشتیم. در این شرایط، مقدورات ما همین بود. ویلموتس را که مربی بزرگی هم بود، انتخاب کردیم که نتایج دلخواه هم نگرفتیم، بدهی سنگینی هم به بار آورده است.

درودگر ادامه داد: فدراسیون خیلی اصولی قدم برداشت، اول با برانکو مذاکره کرد، به دلیل شرایط برانکو و بدهی پرسپولیس منتفی شد. سپس با قلعه نویی که مربی بزرگی ست، مذاکرات خوبی داشتیم که باشگاه سپاهان مخالفت کرد. با علی دایی هم صحبت کردیم.

او از ادعای علی دایی مبنی بر رد صلاحیتش اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: من از این موضوع خبر ندارم. او مربی بزرگی ست و کاریزمای خوبی دارد. می‌توانست به تیم ملی کمک بزرگی کند.

درودگر افزود: افراد دیگری هم بودند. مانند یحیی گل محمدی که به پرسپولیس رفت. بالاخره اسکوچیچ انتخاب شد. باید واقعیت را در نظر گرفت، تیم ما تیم بسیار خوبی است، رزومه اسکوچیچ هم مشخص است، در شش سال در کرواسی ۵ قهرمانی داشته است، در کویت هم دو نائب قهرمانی و یک قهرمانی کسب کرد، در ایران هم با تمام مشکلات باشگاه ملوان، آن تیم را به خوبی پرورش داد. در فولاد، خونه به خونه و دیگر تیم‌ها با وجود تمام مشکلات، نتایج بسیار خوبی داشت.

درودگر پیشنهاد اسکوچیچ برای تیم ملی را کاملا رد کرد و گفت: اسکوچیچ به هیچ وجه پیشنهاد من نبوده است. من تنها زمانی که بهاروند گفت برای موضوع مالی، مذاکره را شما انجام بدهید اسکوچیچ را ملاقات کردم، چرا که به لحاظ مالی مبلغ بالا بود. من با اسکوچیچ صحبت کردم و قانع شد که پیشنهادش معقول نیست و تا حدی مبلغ را تعدیل کردم و تقریبا به نصف رسید. یک بار دیگر هم بهاروند از من دعوت کرد که جریان قرارداد او را در زمان حضورش در ملوان برای کمیته فنی توضیح دهم.

درودگر: در انتخاب اسکوچیچ نقشی نداشته ام

او ادامه داد: من از لحاظ شخصیت، کاراکتر و کارآیی به شدت اسکوچیچ را تائید می‌کنم، چون او را می‌شناسم، اما هیچوقت اسکوچیچ را معرفی نکرده ام و دخالتی نداشتم.

درودگر از رونمایی پیراهن جدید تیم ملی خبر داد و گفت: شرکت آل اشپورت در حال تهیه طرح‌هایی ست که سازمان تیم‌های ملی تعیین کرده است. مبلغی را باید ارسال کنیم.

او موضوع دریافت لباس رایگان از آل اشپورت را رد کرد و افزود: از قبل بابت لباس، بدهی داشتیم، مشکلی نیست و در حال انجام است.

درودگر درباره کیفیت لباس‌های تیم ملی گفت: کیفیت جدیدی است که نمونه آن را ساکت به صورت پلمپ شده در اختیار دارد.

او درباره‌ی احتمال وجود حواشی در عملکرد اسکوچیچ در تیم ملی گفت: من پیشگو نیستم و قدرت ندارم تمام مشکلات فوتبال را حل کنم. اما می‌توانم بگویم بازیکنان تیم ملی حداکثر در دومین تمرین، با او رابطه‌ی خوبی برقرار خواهند کرد. من با سردار آزمون دیداری داشتم و او به شدت به دنبال کمک به تیم ملی بود. بازیکنان مصمم هستند که تیم ملی کشورمان به جام جهانی صعود کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار