مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: امسال مقرر کردیم که جشن‌های دهه انقلاب را به طور ویژه در مناطق کم برخوردار به لحاظ کمی و کیفی توسعه دهیم.

مهدی قربانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: امسال در برنامه ریزی‌های انجام شده  به مناسب چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی  مقرر شد در سطح استان جشن‌های دهه انقلاب را به طور ویژه در مناطق کم برخوردار ، به لحاظ کمی و کیفی توسعه دهیم.

او ادامه داد: معتقدیم شادی و نشاط حق همه کودکان است. در ویژه برنامه‌ای که به همین مناسبت امروز برگزار شد از سه خانواده شهید مدافع حرم و انقلاب اسلامی نیز در این مراسم تجلیل خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان بیان کرد: از دیگر ویژگی‌هایی که برای این ایام الله برنامه ریزی کردیم برگزاری مهرواره شعر و داستان انقلاب است که از همه نوجوانانی که در راستای شعر انقلاب توانمند هستند در این فراخوان دعوت کردیم تا شرکت کنند.

قربانی افزود: تجلیل از برگزیدگان و نخبگان هنری و ادبی، منتخبین جشنواره‌های کشوری و بین المللی را  برنامه ریزی می‌کنیم تا در محضر استاندار اصفهان و به دست ایشان تقدیرنامه‌های این هنرمندان اهدا شود.

او اظهار کرد: فراخوان عکس انقلاب را به مناسبت روز ۲۲ بهمن در برنامه ریزی‌های مان قرار دادیم.   سعی ما بر این است که از ظرفیت واحد‌های سیار هم برای تحت پوشش قرار دادن روستا‌های اطراف شهرستان‌های کم برخوردار استفاده کنیم.


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: برخلاف رویه‌های قبل که متمرکز بودیم در شهر اصفهان و به ویژه برنامه‌های جشن انقلاب را در نقاط شهری برگزار می‌کردیم توصیه که به همه همکاران داشتیم این بود که جشن‌ها را بصورت پراکنده و در مناطق کمتر برخوردار برگزار کنند.

قربانی در پایان اضافه کرد: معتقدیم بر اساس وظیفه‌ای که داریم بتوانیم عدالت فرهنگی را به طور متناسب بین همه کودکان توزیع کنیم.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار