به مناسبت چهل و یکمین فجر پیروزی و در آستانه گام دوم انقلاب اسلامی، همایش یاوران انقلاب در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همایش یاوران انقلاب یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت تشکل‌های پیشتاز نواحی یک و دو شهرکرد، شهرستان‌های فارسان، بروجن، لردگان و منطقه لاران و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در همایشی که با حضور مدیرکل و معاون پرورشی آموزش و پرورش استان، معاونت امور اجتماعی نیروی انتظامی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسئولان سازمان دانش آموزی ادارات، شهرستان‌ها و مناطق در سالن ورزشی عفاف ناحیه دو شهرکرد برگزار شد، ۷۰۰ دانش آموز دختر عضو تشکیلات دانش آموزی به نمایش آموخته‌ها و توانمندی‌های تشکیلاتی خود پرداختند.

دانش آموزان پیشتاز در این برنامه آموخته‌ها و توانمندی‌های خود را با نظم و انضباط خاص در قالب فعالیت‌های گروهی به نمایش گذاشتند.

اجرای سرود همگانی دانش آموزی در وصف سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، اجرای تکخوانی دانش آموزی، قرائت دلنوشته و اجرای مانور در آیتم‌های رژه، چادر زنی، مخابره، فرامین گنگ، کوهنوردی و ساخت پروژه و بازی‌های گروهی از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط دانش آموزان پیشتاز در این مراسم بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار