مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد ویلموتس را ندیده ام، اما اگر فدراسیون در این مورد دچار تخلف شده باید غرامت را بپردازد.

کاشانی: برای رقابتی دوستانه در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کردم/با حضور بازنشسته‌ها در فوتبال موافقمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب کاشانی مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس در مورد بدهی فدراسیون فوتبال ایران به مارک ویلموتس، عنوان کرد: تاکنون قرارداد ویلموتس را مشاهده نکرده ام و نمی‌توانم درباره آن اظهار نظر کنم. اگر فدراسیون قراردادی بسته که منجر به پرداخت غرامت می‌شود، فدراسیون مکلف است که غرامت را پرداخت کند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولس عنوان کرد: اتفاقات زیادی در فوتبال رخ داده است که همه ما را نگران کرده است. از جمله اتفاقات می‌توان به مشکلات آسیایی، بدهی به ویلموتس، بدهکاری به برانکو و ... اشاره کرد. تیم ملی مهمترین دغدغه برای فوتبال ایران محسوب می‌شود. تمام مشکلاتی که وجود دارد به نگرانی‌های مردم اضافه می‌کند.

کاشانی بیان کرد: اینکه ما در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا به شیخ سلمان رای می‌دهیم باید منتظر این باشیم که پس از انتخاب وی AFC علیه ما بیانیه ندهد و یا انتخاب اینفانتینو هم باید همین شرایط را داشته باشد. متاسفانه در همان زمان اعلام کردند که آسمان ایران امن نیست. اولین برنامه من حضور در انتخابات فدراسیون است و برنامه دیگری مد نظرم نیست.

او درباره حضور بازنشسته‌ها در انتخابات گفت: به نظر من فوتبال NGO است و ربطی بازنشستگی ندارد. در دنیا سن برای مدیران ورزشی ملاک نیست، اما مجلس ما قانونی مصوب کرده که بازنشسته‌ها کار نکنند. من به عنوان فردی که حقوق خوانده با  این قانون مخالفم و خودم در حال حاضر معلم و شاغل هستم.


بیشتر بخوانید: وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون را در پرونده ویلموتس تنها گذاشت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار