مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز گفت: یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب در این کلانشهر فرسوده بوده و عمر مفید آن به پایان رسیده است.

بهنام مریدی مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکهزار و ۱۰۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب در این کلانشهر دچار فرسودگی است و عمر مفید پایان یافته و هر لحظه احتمال ریزش آن‌ها نیز وجود دارد.

او افزود: حدود ۸۵۰ متر لوله فاضلاب دوقلو در منطقه باهنر اهواز وجود دارد و فرسودگی شبکه عامل ریزش در این منطقه است و تمام خطوط شبکه فاضلاب در دستورکار قرار دارد و بصورت همزمان درحال اجرا است.

مریدی یکی از دلایل تعلل کار در منطقه باهنر این کلانشهر را کارکرد همزمان شبکه عنوان کرد و اظهار داشت: تعمیر و بهسازی شبکه در این حالت کار بسیار سختی است.

این مقام مسئول ادامه داد: باید خطوط شبکه فاضلاب تعویض شوند و درحال حاضر ۲ پیمانکار، ۶ دستگاه بیل مکانیکی و ۲ دستگاه لودر در منطقه مذکور در عملیات قرار دارند.

مدیرعامل آب و فاضلاب اهواز بیان داشت: در صورتیکه بتوان فاضلابی که از بالادست وارد شبکه می‌شود و عملیات بای پاس با پمپ ۱۲ اینچ در ۴ نقطه در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.