مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز از تدام عملیات پس از باران در استان با هدف برطرف کردن گرفتگی و پس زدگی فاضلاب خبر داد.

بهنام مریدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص جمع آوری آب‌های سطحی و فاضلاب گفت: پس از بارندگی‌های اخیر تمامی نیرو‌های ما به صورت شبانه روزی اقدام به پمپاژ آب‌های سطحی و فاضلاب در نقاط مختلف شهر کردند.

او افزود: از استان‌های معین مانند ایلام، کرمانشاه، تهران و ... نیز نیرو‌ها و تجهیزاتی برای کمک به تخلیه سریع آب‌ها به خوزستان اعزام شدند با اقداماتی که از سوی تمامی نیرو‌ها انجام شد در حال حاضر آبگرفتگی حاد نداریم.

مریدی بیان داشت: عملیات پس از باران از سوی اداره آب و فاضلاب ادامه دارد چراکه حجم آب باران بالا بوده و فاضلاب‌ها به علت فرسوده بودن دچار گرفتگی، پس زدگی وریزش شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه بعد از بارندگی آدرس‌های اعلام شده به ما افزایش می‌یابد، تصریح کرد: در منطقه بهارستان ۳ نقطه، در خیابان شریعتی یک نقطه و در چهار راه زند یک نقطه گرفتگی فاضلاب را داشتیم که هم اینک منطقه بهارستان خشک شده است.

این مقام مسئول گفت: طی بارندگی اخیر تعداد ۱۷ عدد از پمپ‌های ما سوخت که ما اقدام به تعمیر آن‌ها و خطوط شبکه فاضلاب کردیم و برای این امر عجله داریم چراکه احتمال بارندگی داریم و باید تجهیزات آماده شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.