واکنش شهاب حسینی نسبت به اتفاقات و حاشیه‌های اخیر سینما صدای مخالفانش را درآورد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته با برگزاری هشتمین روز از جشنواره فیلم فجر، در نشست خبری فیلم «شین» که با حضور جمعی از هنرمندان در پردیس ملت برگزار شد، شهاب حسینی نسبت به اتفاقات و حاشیه‌های اخیر سینما واکنش نشان داد.

شهاب حسینی

او نسبت به تحریم جشنواره فیلم فجر به بهانه سقوط هواپیمای اوکراینی توسط مسعود کیمیایی موضع گرفت و آن را «روغن ریخته را نذر امام زاده کردن» عنوان کرد.

این بازیگر در فعالیت چند ساله خود در سینما حاشیه‌های بسیاری برایش رخ داد و هرسال به نوعی مورد هجمه برخی رسانه‌ها قرار گرفت. آن هم به دلیل اعتقادات و عشقی که به وطنش داشت باعث شد بیشتر زیر ذره بین و فشار مخالفان قرار بگیرد. اما او هیچ وقت در برابر مواضع خود کوتاه نیامد و همیشه مردم را به همدلی و وحدت دعوت می‌کرد. حتی با وجود اینکه بعد از اظهاراتش در جشنواره فیلم فجر برخی تحمل شنیدنش را نداشتند و به هر روشی اعتراض خود را مطرح کردند.

کارنامه کاری او در این چند سال نشان می‌دهد که فقط به دنبال احترام به شعور مخاطب است و آثاری را انتخاب می‌کند که حرفی برای گفتن داشته باشد. به نظر خیلی از منتقدان سینما و تلویزیون این هدف تنها راه محبوبیت این بازیگر شده است.

مروری بر کارنامه کاری شهاب حسینی

شهاب حسینی، نماد یک ستاره است. او که از مجری‌گری در تلویزیون شروع کرد، با بازیگری در همین مدیوم کارش را ادامه داد و با حضور در فیلم‌های مطرح محبوب شد و در نهایت با پیدا کردن مسیر اصلی بازیگری‌اش، نه‌تن‌ها توانایی‌اش را به‌عنوان یک بازیگر مهم ثابت کرد که با کسب نخل طلای جشنواره کن، اگرنه مهم‌ترین، حداقل یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های سینمایی جهانی مسیر رشد و تکاملش را کامل کرد.

شهاب حسینی

او ابتدا فعالیتش را با مجری‌گری در برنامه‌های تلویزیونی جوانان و نوجوانان در شبکه دو آغاز کرد. موفقیت حسینی در این برنامه، پایش را به سریال «پلیس جوان» باز کرد، گرچه قبل از آن نقش کوتاهی در سریال پربیننده «پس از باران» ایفا کرده بود. موفقیت این سریال نیز مسیر حسینی را هموارتر کرد، چنانچه در سال ۱۳۸۰ در اولین تجربه سینمایی خود، «رخساره» حاضر می‌شود.

سال ۸۱ و ۸۲ سال پرکاری برای حسینی بود. درواقع او را می‌توان یکی از پرکارترین بازیگران جوان سینمای ایران در این سال‌ها دانست. بازی در «شمعی در باد» برای حسینی نامزدی تندیس بهترین نقش مکمل مرد را از جشن خانه سینما به ارمغان می‌آورد. تا سال ۱۳۸۵ حضور مستمر حسینی بر پرده سینما ادامه دارد. در همین سال‌ها حسینی حضور پررنگ و تأثیرگذاری هم در تلویزیون دارد و با سریال‌های «تب سرد» و «مدار صفر درجه» به تلویزیون بازمی‌گردد.

«تب سرد» و «مدار صفر درجه» که اولین همکاری حسینی با حسن فتحی است به‌مثابه سایر فعالیت‌های حسینی بسیار موردتوجه قرار می‌گیرد.

شهاب حسینی

در کنار کارهای تاثیرگذاری که شهاب حسینی در تلویزیون انجام داد، سریال «شوق پرواز» به لحاظ موضوعی و پرداخت به زندگی شهید بابایی از نقش‌های شاخص این بازیگر به شمار می‌آید. حتی زمانی که این نقش را بازی کرد مخاطبان تلویزیون و خانواده شهدا از نحوه بازی این بازیگر تمجید کردند.

راز محبوبیت شهاب حسینی نزد مردم/ حرف‌هایی که برخی‌ تحمل شنیدنش را نداشتند

در این سال‌ها حسینی همچنان یکی از پرکارترین بازیگران سینمای ایران است و با حضور در بیشتر فیلم‌های سینمایی ایران نام خود را به‌عنوان بازیگری تضمین‌شده در گیشه و موفق در برقراری ارتباط با بیننده ثبت می‌کند.

سال ۱۳۸۷، سال شهاب حسینی است. وی با دو فیلم «درباره الی» و «سوپراستار» قدم در راهی می‌گذارد که امروز به نخل طلا ختم شده است. فیلم «سوپراستار» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را برایش به ارمغان می‌آورد، اما شاید بتوان گفت فیلم «درباره الی» نقطه عطف کارنامه بازیگری حسینی است.

در سال ۱۳۸۹ با بازی در «پرسه در مه» به کارگردانی بهرام توکلی، تندیس بهترین بازیگر مرد را از جشنواره منتقدان و نویسندگان دریافت می‌کند. در سال ۱۳۹۰ همکاری دوباره حسینی و فرهادی در فیلم «جدایی نادر از سیمین»، که با موفقیتش بسیاری را شگفت‌زده کرد، نام حسینی را به‌عنوان یک بازیگر بسیار حرفه‌ای تثبیت کرد. این نقش کوهی از جوایز را برای حسینی و سایر بازیگران این فیلم تحسین‌شده به ارمغان می‌آورد که از آن جمله می‌توان به خرس نقره‌ای جشنواره فیلم برلین برای گروه بازیگران، تندیس بهترین نقش مکمل مرد از جشنواره منتقدان و نویسندگان، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر و تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل از جشنواره خانه سینما اشاره کرد.

شهاب حسینی

در سال ۱۳۹۱ در یک نقش بسیار متفاوت در فیلمی از مازیار میری به نام «حوض نقاشی» به ایفای نقش پرداخت که بی‌اغراق اشک بسیاری از تماشاگرانش را در سینما درآورد. حوض نقاشی که بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر لقب گرفت، برای شهاب حسینی بار دیگر دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد را به ارمغان آورد.

حسینی بعد از تجربه موفق «جدایی نادر از سیمین» و استقبال مخاطبان از «حوض نقاشی» این بار به سراغ کارگردانی می‌رود و حاصلش فیلم «ساکن طبقه وسط» است.

فیلم‌های «دوران عاشقی»، «طعم شیرین خیال»، «سایه‌های موازی»، «خانه پدری»، «چهارشنبه»، «آشغال‌های دوست‌داشتنی» از دیگر کار‌های این بازیگر است. اما در سومین همکاری وی با اصغر فرهادی، «فروشنده» با نمایش در کن یک شروع طوفانی را برای همه عوامل فیلم و به‌ویژه شهاب حسینی رقم می‌زند.

شهاب حسینی

هم‌زمان ایفای کاراکتر قباد در مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» و همکاری مجدد با حسن فتحی، قسمتی از توانایی‌های حسینی را نشان می‌دهد که تاکنون ندیده بودیم.

فیلم‌های لابی، مقیمان ناکجا، نبات، هزارتو، نرگس، آن شب و مست عشق آخرین فعالیت‌های این بازیگر در سینما بوده است.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سها
۱۹:۴۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
عزززززززیییییزی آقای حسینی چقد ما دوستتت داریم بدرخشی همیشه
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه
۲۳:۵۹ ۰۳ تير ۱۴۰۰
بعنوان طرفدار باران کوثری برای همیشه و تا ابد اعتراف میکنم استاد شهاب حسینی برای همیشه و تا ابد عالی هستش!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۹
سلام آقایی حسینی عااالی هستند
Iran (Islamic Republic of)
بدون نام
۱۸:۴۸ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹
شما آقای حسینی هم بازیگر قابلی هستی و درجه یک هم مرد بااخلاق و کم حاشیه و جذاب ولی دیگه آمریکا رفتنت چی بود آخه . به خاطر همین لطفا دم از مردمی بودن نزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
من از طرفدارای سر سخت شهاب حسینی بودم .
ولی از وقتی فهمیدم آمریکا زندگی میکنه حقیقتا دیگه طرفدارش نیستم.
درضمن حامد بهداد بیچاره چن روز آمریکا رفته بود اون همه بهش توهین شد.
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۴:۵۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
انشاالله در مورد بهروز وثوقی نظرت عوض شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
هر سلبریتی که همسو با شما باشه ازش قهرمان میسازید و هر کی مخالف باشه زمین میزنیدش
ما هم که اصلا نمیفهمیم موضوع چیه
Iran (Islamic Republic of)
عباس ندری
۱۱:۱۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
درود برشهاب ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
آفرین آقای حسینی که خودت هستی....
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
یه تار موت از کرور کرور سلبریتی بی سواد باارزشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
مرگ بر ریا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
سلام میشه یه مطلب در مورد سن رای دهنده ها هم بزارین داخل ۱۸ سال هم میشه یا باید ۱۸ سال تموم باشند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
تنگسیر
۲۰:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب عزیز.خوب زدی که صداشون دراومده.تومال این مردم واین خاک هستی.دوستت داریم.بوشهر.
Germany
نصری
۱۸:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
به نام خدا سلام رحمت به شیر پاکی که خوردی آقای شهاب حسینی و خدا بیامرزد پدر و مادر شما را که حرف دل خیلیها را زدید اگر هنرمند حرفی برای گفتن داشته باشد که گشایشی دررفع مشکلات باشد باید با هنر خود آنرا ابراز کند نه با قهر کردن از زیر بار مسئولیتش شانه خالی کند این جور افراد نه برای مردم ونه برای هیچکس دیگر بجز برای خودشان کار نمیکنند مخالفت هم جوری خود بزگ بینی است با آرزوی پیروزی و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب خدا نگهدار همه شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
عزت از ان خداست . در زیر سایه اقا امام زمان عزتمندباشی برادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
انشالله مورد شفاعت جده بزرگوارت قرار بگیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی کسیه که همیشه نون به نرخ روز می خوره و مردمش کوچکترین ارزشی براش ندارن. فقط خودش و خلنواده اش و پول براش مهمه. حتی اگر تموم مردم ایران هم تو بدبختی باشن ککش هم نمی گزه. اینجا هم تموم عرزشی ها ریختن و ازش حمایت می کنند. فیلم بعدی اش رو هم که مردم تحریم کنند دولت میاد تمام بلیط هاش رو می خره و مجانی میده کارمندها و دانش آموزان و خانواده هاشون تا بگن فیلمش خیلی پرفروش هم هست. مثل فیلم های فرمایشی که تاکنون این‌جوری فروخته!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۲:۱۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
آخه یه کمی انصاف هم خوب چیزیه....گیریم تو ایران همانطوره که شما میگین..لابد نخل طلای کن راهم دولت ایران بهش داده!!بد جوری سوختید ازحرفهای حقی که زده!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
شما چقدر خوب از ذاتش خبر داری ،عجب !!!!
حالا خوبه این بنده خدا اومده از همدلی حرف زده ، نیومده مثل بقیه بگه ما خسته شدیم کوفته شدیم ، که شما این طور میگی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
سلام. درود بر شما. حرف دل من را زدی. مردم خیلی دوستت دارند
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۶:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
هر آدمی کارهای خوب و بدی داره، این کار آقای حسینی قابل تحسینه، من شخصا از شخصیت های مردمی خوشمم میاد، سلبریتیها خیلی جاها غیر مردمی بودند،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
اقای حسینی بااین موضع گیریاش تودل مردم وطن دوست واقعی رفته بعضی ها ازوطن دوستی حرف می زنن ولی خودباخته ی غربند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
آفرین کارت خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
الهه رفیعیان
۱۴:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی نمونه یک مرد کامل ایرانیست
Iran (Islamic Republic of)
عظیم
۱۳:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
حرفش در مورد اقای کیمیایی خیلی زشت بود یک بازیگر بزرگ هرگز نباید بخود اجازه دهد که به پیش کسوت خود اهانت کند امیدوارم که روزی خودش پشیمان شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
گلایه کرد و بحق بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
وقتی پای وطن در میون باشه پیشکسوت چیه؟!کیمیایی کیه آل پاچینو رو هم باید تیرباران کرد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
کجا توهین کرد ،چطور حامد بهداد حق آزادی بیان داره اونم بکوبه نظااام وو ،بعد این آقا اومده گلایه کرده به یک شخص وهم صنفی هاش شده توهین
عجب مردم عجیبی داریم !!!!!!شما مردمی هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
سید شهاب حسینی یک مرد در بین نامردان روزگار است...
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۱۳:۰۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
زنده باشی دلاور.خداوند بر عزتت بیفزاید
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار باران کوثری از بهمن ۹۹ برای همیشه
۰۰:۰۲ ۰۴ تير ۱۴۰۰
شهاب برای همیشه عالیه
Iran (Islamic Republic of)
همصدایی ملت
۱۲:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی بازیگر توانا و هوشمندی است و تمام بازیهای او حرفه ای و قابل تحسین است و از همه مهمتر فردی است که کشور خود ایران و مردمش را را دوست دارد مانند پرویز پرستویی کار حرفه ایی خود را بخوبی انجام میدهد و هیچگاه مغرور نمی شود تا خود گم کند و به هموطنانش فخر و ناز بفروشد
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۱۲:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
خدا قوت شهاب جان.
درود بر شما
عشق منی
سرباز وطن
Iran (Islamic Republic of)
علی هاشمی
۱۲:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
با سلام آفرین بر وطن دوستان واقعی
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم کاوسی
۱۲:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
سلام همین چند روز قبل آقای حامد بهداد رو به خاطر یه مسافرت چند روزه به آمریکا محاکمه کردید آقای حسینی که ساکن آمریکا هستند که البته هیچ ایرادی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
اره واقعا راست گفتین دوست محترم
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی در امریکا هست و به فکر مردم کشورش هست و اگر امریکا رفته بیشتر به خاطر این هست که فرهنگ ایران را به جهان معرفی کنه.
ولی خیلی ها در ایران هستند ولی به فکر ایران و مردم نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
حامد بهداد یک دروغگوئه!!! یعنی فهم این تفاوت انقدر سخته؟!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نواب صفوی
۲۳:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
مسافرت به آمریکا یا هر جایی ایراد نیست اما سرباز بیگانه شدن عیب است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
موافقم ابراهیم جان. دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
من موافق نظر آقای نواب صفوی هستم مسافرت به آمریکا ایرادی نداره برای بیگانگان نوکری کردن ایراد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
رحمت به شیری که خوردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی از جمله بهترین بازیگران سینما هستند که کسی تا حالا در حد اون نیومده
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۱:۲۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
نونتو ب نرخ روز بخور
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
بخدا اگه تو فهم اینو داشته باشی در مورد این جمله که نوشتی نکنه نون رو به روز خوردن از نظر تو توهین به مردم و مملکتت،تو و امثال تو فقط دنبال مسخره کردن و مردم و مملکتت هستی نون رو به روز خوردن شامل تو و امثال تو میشه که با وزش باد به همون طرف متمایل میشید بدون این که درک اینو داشته باشید که آیا درسته یا غلط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
آمریکا چه میکنند آقای شهاب حسینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
کی بازیگر شد...اونموقع که توی دل مامانت هم نبودی کیمیایی قیصر راساخت بچه کوچولوحالا نشستی پشت استاد کیمیایی حرف میزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
استاد کیمیایی؟؟؟؟؟!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
دلیل نداره بزرگ تو بزرگه همه باشه!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
بزرگی به سن وسال نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
۱۵:۵۹
پس به چیه؟
لابد خوش تیپی و پولداری . اره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
به خاطر این از ایشون(آقای کیمیایی) بیشتر انتظار میره احساسی برخورد نکن
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۰:۵۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
صفش رو جدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
او اصلا محبوب نیست
چرا دارین بزرگ نمایی میکنید؟؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نواب صفوی
۲۳:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
حتما کیمیایی روانی و بی محتواساز محبوب هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس۲
۱۷:۱۰ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
عموجون؛ تعداد لایک‌ها و دیس‌لایک‌هایی که روی پیامت اعمال شده گویای همه‌چیزه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
لایک لایک لایک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
بهتر است بگویم پسندیدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی یک مرد مقتدر انقلابی است
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۰:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
آقای حسینی حرفای خوبی زد انشاءالله که نیتشم خوبه
فقط خدا از نیت و باطن بنده هاش آگاهه
ما نمیتونیم در مورد کسی قضاوت خوب یا بد کنیم
خدا هممونو عاقبت بخیر کنه انشاءالله
مثل جناب حر که عاقبت بخیر شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
یکی نیست به آقای شهاب حسینی بگه که طی چهار سال گذشته در جشنواره شرکت نکردی یهویی امسال اومدی نکنه میدون خالی دیدی یا منفعت شخصی ات مجبور کرده که دم از ایجاد وحدت می زنی البته بیشتر سلبریتها به خاطر حفظ منافع شخصی اینکارو انجام میدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
گفت که فیلم هام انتخاب نشد ،گوش نمیدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
پس چرا همون سلبردیهای منفعت طلب الان با دم زدن از تحریم و تفرقه میدونو خالی کردن؟!!یا اونا منفعتطلبن یا شهاب حسینی ولی فقط بیوطن ها این وسط در تشخیص برتری حسینی به اونها گیج میزنن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
کسی که کارنامه کاریش پر و پیمونه و جایزه نخل طلا گرفته منافعش که آبروشه تا آخر عمر تأمینه نیازیم به میدون خالی نداره 1تنه 100تا هنرمنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
موافقم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی بدون شک سربازی تمام عیار برای ایران است، وقتی اینقدر با جرأت به جنگ حماقت آنهم در عرصه ی رسانه می‌رود،یاعلی سرباز وطن
خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۰:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
البته که من با حرف های شهاب حسینی موافق بودم و خیلی قبولش دارم
اما برام جالبه هر زمان که حرفاش همسو با شما باشه میشه هنرمند مردمی . ا
France
حسن
۱۰:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
همه جور آدم با همه جور تفکر پیدا میشه اما اینکه یاد بگیریم به سایرین احترام بگذاریم در توان هر کسی نیست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
پیش من که ارزش نداره !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شماااااااااااا؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
ایشون یه ناشناسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
تو کی هستی عمو؟خخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
خیلی خندیدیم دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
نگو توروخدا غصمون میشه هه هه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
اون واسه مردمی که سمتشون ایستاد و اکثریت جامعه هستن ارزش داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
فدا سرش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نواب صفوی
۲۳:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
تو بگو کیو قبول داری تا همه ملت اونو دوس داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
به قول جناب فراستی ایشون که اصلا بازیگر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
لابد تو بازیگری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
میشه لطف کنی جای خودت حرف بزنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
دقیقا از چی سوختین شماها؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
از دید فراستی کی بازیگره
Iran (Islamic Republic of)
نادری
۱۰:۰۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
آفرین به غیرتت
آدمهای سالم همیشه مورد هجمه یه عده قرار میگیرند
دمتگرم خیلی مردی حرفتو رک زدی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
کجاش محبوبه همچین چیزی نیست اینا ریاکارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
به کوری چشم دشمناش خیلیم محبوبه هرچند جیره خورای کامنت بنویس خوششون نیاد چون بیچاره های حقیر اراده ای از خودشون ندارن بهشون دستور میدن از چی خوششون بیاد و لایک کنن از چی خوششون نیاد و ضدش کامنت بذارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
تا به امروز فقط به چشم یک بازیگر بهش نگاه میکردم،ولی الان به اسم یک سلبریتی واقعی،یک مرد ایرانی واقعی،دمت گرررررم شهاب جون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
درود به شرفت شهاب! بالاخره توی این جماعت مخ کوچک جیب بزرگ یکی پیدا شد دو کلمه حرف حساب زد. این دلقکهای وطن فروش که نان این کشور را می خورند و به جایی رسیده اند، بعضی هایشان بدجوری گاهی افسار پاره می کنند پرو میشن . آخر کسی نیست به این ها بگوید شماها واقعا در این دنیا به درد چه کاری می خورید. فراری های شما در ان طرف آبها چه کار می کنند؟ هرچه دارید از این مردم و از این سرزمین دارید و مدیون کسانی هستید که از وجودشان مایه گذاشتند و رفتند تا شماها بمانید.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
اینکه همتراز با حرفه ای بودنش اخلاق مداریش رو هم حفظ کرده جای تبریک داره. بجای اینکه مثل تعدادی از همکارانش با ژست روشنفکرانه ابتدایی ترین اصول اخلاق رو زیر پا بگداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی نون به نرخ روز ترین بازیگر ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
نونشو به نرخ روز مردمش خورده نه به نرخ سفارتیای روباه پیر و اسرائیل و البانی تا چشم دشمناش کور شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
نون به نرخ روز کیا ؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نواب صفوی
۲۳:۴۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
والا اگه به صف نگاه کنی میتونی خیلیا رو ببینی. منتها تو اول و آخر صف رو اشتباه اومدی
Iran (Islamic Republic of)
از شهر امام رضا ( ع )
۰۹:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
خداقوت دلاور عرصه فرهنگی خدا قوت ای مرد ایران زمین دمت گرم ما همه از حرفای قشنگ و به حقت لذت بردیم و فهمیدیم که در جمع کثیری از خود فروختگان غربی ( جمع بازیگران و سلبریتی ها ) بالاخره مردی از دیار ایران زمین پیدا میشود که خود فروخته نباشد و حرف حق بزند، ای سید اولاد پیغمبر حق نگهدارت باشه با این صراحت کلامت و روشنگریت نشان دادی که آدم با بصیرتی هستی ان شاء الله که همه از تو یاد بگیرن که مشکلات ما از داخل حل میشود و نه با دلبستن به بیگانگان و خیانت اب و خاک و خون شهدا ی عزیزمون
ان شاء الله مدیون خون پاک شهیدان ایران زمین نشویم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
درود بر شهاب سینمای ایران شهاب جان حرف دلتو بزن .گر چه بعضی بی ظرفیتها تاب دیدن چهره دوست داشتنی شما رو ندارن .
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۵۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
همین که به هر طریقی ودر جایگاهی وبا هر عقیده ای از وطنت دفاع کنی یعنی سرباز وطنت هستی درود به شهاب حسینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی یک اصیل زاده است اصالت خودش رو حفظ میکنه،امید وارم بتونه تا اخر تو راه پرخطری که قرار داره همینطور اصیل و محجوب باقی بمونه طلب عاقبت به خیری براش دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
تخریب افراد با اخلاق ، دیندار و وطن پرست در سینمای ایران قبلاً هم اتفاق افتاده و قضیه تخریب این افراد با برنامه ریزی قبلی و عمدا انجام میشه
United States of America
لیلا
۰۸:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
ادم هر چی که باشه، نباید وطن فروش باشه.
تحریم فجر به خاطر هواپیما؟؟؟اون روز همه گریه کردیم.ناراحت بودیم.ولی چرا بعضی ها خواستند از اب گل الوند ماهی بگیرن، سواله؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
دقیقااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا کسی که بعد 3روز یادش بیفته واکنش بده واکنشش خط گرفته از جاییه و اگه خواست خودش بود همون روز سقوط واکنش نشون میداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
چون از جبهه شما حمایت میکنه محبوبه هر کسی نکنه مورد تنفر مردم، در واقع شما جای مردم تصمیم میگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
به کوری چشم دشمناش خیلیم محبوبه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نواب صفوی
۲۳:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
نه حتما برای محبوبیت باید با سفیر انگلیس و آمریکا عکس بندازه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
جناب آقای حسینی صحبت های خوب شما را در جشنواره فجر شنیدم .آفریت بر شما که خط قرمز شما اعتقادات شماست .آنجایی که فرمودی وحدت ... و بعد از این به دفاع از بهروز وثوق حرف زدی که هیچ کسی جرات چنین حرفهایی ندارد ..مردم ایران دوست دارند چند نفر هم که متاسفانه ...... اینها طبیعی است مهم این که ب معرفت هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
درود بر شما اقا شهاب . همین مواقع هست که مرد از نامرد جدا میشه . خیلی مردی . نه مثل یه عده تازه به دوران رسیده خائن که نمک میخورن و نمکدون میشکنن. اینایی که الان کری میخونن و غلط اضافی میکنن به میمنت این انقلاب و به اینجا رسیدن و الان خودشون رو گم کردن. یه مشت نامرد وطن فروش ... خدا به ابرو شهید بابایی نگهدارت باشه شیر مرد .خدا حفظت کنه اقا شهاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شما ازش هنرمند مردمی و محبوب میسازید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
معلومه خیلی سوختی و پشت سر هم هی کامنت میذاری میگی محبوب نیست خخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
مردم خودشون شعوردارن خودشون میفهمن کی هنرمندواقعیه شماازطرف خودت حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
ایشون هنرمند هستند در این شکی نیست و همینطور در بین جوانان محبوبیت زیادی دارند مخالفت ما با ایشون واقعیت را تغییر نمی دهد.
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۷:۵۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
چی میگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
چرا این بازیگرها را اینقدر بزرگ می کنید ؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
بزرگ هست تا کور شود چشم تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
ایشون بازیگر خوب و قابلی هستند البته بهتره که سلبریتی ها را به قول دوستمون خیلی بزرگ نکنیم. ایشون بازیگره و وظیفشه که خوب بازی کنه من کارمندم و وظیفمه که کارمو خوب انجام بدم و بقیه مردم هم همینطور. به نظر من میشه این بازیگرانی که بین مردم محبوب هستند را در عین حال که دوسشون داریم خیلی بزرگشون نکنیم و ضمن اینکه واقعا چرا باید بهشون بی احترامی کرد دشمنمون که نیستند هم وطنمونند بابا هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۷:۴۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
خیلی اقایی واقعا اگرهمه ی بازیگران دغدغه ی فکری شمارو داشته باشن ایران جهانی تر میشه من ناراحت بودم شما مهاجرت کردید ولی با این حرفایی که برا اشاعه فرهنگ دربلاد دیگر زدید کمی خرسند شدم موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
درود بر شرفت بازیگر یک رنگ
Iran (Islamic Republic of)
مخلص سردار حاجی زاده
۰۳:۵۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
هنرمند شجاع آقای سید شهاب الدین حسینی امیدوارم همیشه موفق باشید.
بعضی ها در حرف بر طبل آزادی بیان می کوبند ولی در عمل خبری از آن نیست،امیدوارم به خاطر صحبت های منطقی شما برایتان دردسری درست نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
واقعا جای تاسف داره که بعد از چهل سال از پیروزی انقلاب در سینما ایران اگه بازیگری از عقاید مذهبی اسلامی خودش بگه یا یک فیلم انقلابی بازی کنه یا با نگاه به وجدانش سخن بگه در سینما بایکوت میشه و مثل یک خائن باهاش برخورد میشه باید در این سینما که مافیای ضد انقلاب و ضد فرهنگ بشدت درش وجود داره برخورد جدی بشه باید سینما از وطن فروشان و ضد انقلاب و اسلام پاک بشه
آفرین بر شهاب حسینی به این بازیگر میشه افتخار کرد و بهش بالید نه یک مشت سلبریتی ریاکار وطن فروش غربزده ضداسلام وایران و انقلاب
Afghanistan
شاهین
۰۲:۴۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
چون شهاب حسینی شهامت گفتن حرف حق رو داره و جاهلان و نادان تحمل شنیدن این چنین حرف هایی رو ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
میخواهی درایران باشی یا در امریکا زندگی کنید مهم اینکه غیرت وشرف ایرانی بودنشو نشان داد.ومردم را از این که بودن ناراحت تر نکردوجامعه راملتهب نکرد.امیدوارم موفق تر وموفق ترین باشد .ایرانی، ایرانی بمان
Iran (Islamic Republic of)
خلج
۰۱:۲۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسبنی مردم می شناسند بجز این انتظار دیگری نبود بقیه هنرمندان کشورمان هم هم وطن ماهستند حالا خطایی از انها رخ داده انشا الاه بر میگردن به خوبی ها.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
سلطان مسعودکیمیایی
France
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب جان قربونت دستات آزادتر شد دستمال را زمین نذار . فدایی داری به خدا. هیچ کی مث تو خوب نمیمانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
چی میگی تو زبون بسته؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
ناشناس 14شما برو حرف زدن یاد بگیر بعد بیا شهاب عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
اره وطنشو دوست داره ولی آمریکا زندگی میکنه!!! باید هزینه زندگی توی آمریکا را اینجا در بیاره. توی هالیوود که جاش نیست
Switzerland
شهاب
۰۰:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
سید شهاب مردی که وجود حق گفتن رو داره
دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
زیبا غلامی
۰۰:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی همیشه محبوب بوده و خواهد بود چون بهترینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
حسود هم خیلی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
محبوب بود
منفور شد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
منفور تویی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نواب صفوی
۲۳:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
منفور بی غیرتها، وطن فروشها، نان به نرخ روزخورها، بی خاصیت ها و ...
Iran (Islamic Republic of)
کوروش
۲۳:۵۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی یک خاین بیش نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
فکر کنم تو خائنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
عجب
United States of America
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
شهاب استاد خیانت ! به خیانت کاران حقیقی به این میهن ومردم عزیزاونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
معلم فارسی و بنویسیم شما کی بوده دلبندم؟
Iran (Islamic Republic of)
شهبال
۰۹:۱۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
جناب کوروش خودتی . خودت چی
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۰:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
حرف حق گفتن بخاطر این خائن هستن ؟!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
نواب صفوی
۲۳:۵۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
خاین انهایی هستند که از پول این مل درآمد دارند و خنجر در سبنه ملت میکنند. پیاده نظام دشمن بودن خیانت است نه از کشور و دین دفاع کردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
من همیشه شهاب حسینی روبهترین دوست داشتنی ترین بازیگرایران میدونستم ولی امسال نشون دادازجرخوردگان سیاسیت توامریکاوبابازیگران وخواننده های لسانجلسی داشت ازنظام حمایت میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
قضاوت کردن ظاهرا این روزا آسون شده فکر فرداتون هم بکنید وقتی مجبورید التماسش کنید که ازتون بگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
شهاب حسینی تنها سوپر استار بود که تمام نقشاش قشنگ بازی کرد از روزی که فهمید نون به نرخ روز باید بخوره میره امریکا پارتی میگیره میا ایران بصیرت انقلابی نشون میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
خداوند ازتون بگذره . چرا قضاوت کورکورانه میکنید
United States of America
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
ازجمله بازیگرهایی است که حرف تلخ حقیقت روبا شجاعت بیان میکنه بدون اینکه ازاون ورهم دچارتعصبات خشک بیهوده باشه. واقعاً ایول داره آزاده مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
آفرین
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۲۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
سلام من میکم خسته نباشید رزمنده خدا قوت به قران دل می خواهد مثل رزمندهای ده شصت در شب های عملیات به دل دشمن بزنیدبدونیکه انتظار بر گشت داشته باشی دلاور تو هم مثل انها شدی رزمنده خسته نباشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
غبار سفر آمریکا رو چهرش نشسته گناهی
Iran (Islamic Republic of)
اردلان
۲۳:۲۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
آخه کی میره وقتشو بگذاره فیلمهای این شخصو ببینه!!!!@
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
تو نگاه نکن برو مختارنامه نگاه کن نخاستی تام وجری نگاه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
اگرمث بقیه سلبریتی های کج فهم بودکه خودتومیکشتی براش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
خوب تو نرو لیاقت میخواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
حرفهای خوبی زد ولی تمام این مقدمه‌چینی‌ها برای این بود که در آخر صحبتهایش گریزی هم به درخواستش درباره بهروز وثوقی اشاره بکنه، به نظر میرسه که همه این حرفها (که خیلی هم خوب بود) را زد تا آخرش برسه به خواسته دلش (بهروز وثوقی)، به نظرم کمی محافظه‌کارانه صحبت کرد، و کمی هم بی‌معرفتی به دلیل اینکه یادی از بزرگمرد ایران (سردار حاج قاسم سلیمانی) نکرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
نظر شما بسیار عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
باجمله آخر کاملا موافقم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
چه ربطی داشت . سردار تو دل همه جا داره و نیازی نیست حتما بیان بشه . مگه باید بگه که نشون بده عاشق سرداره !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
با اینکه این بازیگر منصف تر از بقیه است. آیا به دلیل اقامت در سرزمین شیطان بزرگ امکان یادی کردن از سردار دلها وجود دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
شهاب داداش تو از جنس خاک ایرانی به تو سلبریتی نمیاد تو خود مردمی چون ظاهر وباطنت نزدیک همه وخودتو گم نکردی وحواست به خونهایکه ریخته شده پای این خاکو وطن هست توبرعکس یکسری تازه به دوران رسیده وغربگرا عشق آمریکا نیستی بخاطر پاس واقامت آمریکا وخوش رقصی برای امریکا پشت کنی به وطنت تو از اون قماش نیستی .دمتگرم خوب تو دهنی به این قماش آمریکای زدی حیف اسم ایرانی به این خود فروختها بذارن .ایران وایرانی وخون شهدای ایران حرمتداره آقا شهاب حسینی حرمت این خاک ومردم وپرچمشو نگه میداره دمتگرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
حرف های خوبی زد جناب شهاب حسینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
ولی باز میگم متاسفانه اینا همه سروته یه کرباسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
ناشناس3:11
در اینصورت منم میگم بهت میخوره بخوای پشت حسینی رو در مقابل اون قوم مغول خالی کنی
درواقع از خودشونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
برادرم خسرو بخشی دیگه از توانایی ایشان است که در لیست کارهایشان در متن نیامده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
آقای شهاب حسینی کارش خیلی درسته و جزء محدود هنرمندان ایران دوست و متعهد به مردم کشورش هست
Iran (Islamic Republic of)
کلثوم کرمیان
۲۳:۱۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
محبوبیت واقعی و بی طمع واسه داشتن شعور ایشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
فتنه های اخرالزمان منافقان رو نشون مردم میده. حالا متوجه شدیم که کی ها حتی از شنیدن نام امام زمان عج چقدر ناراحت میشوند. ایا این سلبریتی های بی دین الگوی ما ایرانی ها هستن؟ البته در بین اونها ادم های خوب هم هست ولی خیلی کمه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
حالا منظورت کی بود ؟ اگه منظورت آقای حسینی خیلی بی معرفتی که هنوز نشناختیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
کسی که وطنش رو دوست داره و ازش دفاع میکنه یه شیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
فردا پسفردا دشمن شهاب حسینی رو می کوبه .ولی اینکه ماخودمون خودمون رو تحریم کنیم خودزنی هست . وقتی سردار سلیمانی رو به شهادت رسوندن همین کیارستمی کجا بود اون موقع که هواپیما ساقط شد پیدا شد ؟.بعضیا واقعا راه درست رو نمی دونن هواپیما ساقط شد وتعدادی کشته شدند واقعا بدترین روز برا همه بود ولی بعضیا نیروی نظامی کشور رو کوبوندن هرکسی به هرشکل به کشور ضربه زد ونفرت رو بیشتر کرد واقعا نتونستیم درست این حوادث رو مدیریت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۳ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
مسعود کیمیایی داداش، کیارستمی که به رحمت خدا رفته .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
هنرمند یعنی شهاب حسینی.او فردی با بصیرت و عاشق ایران است.خوشحالم که چنین هنرمند با شخصیتی داریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
خدا پشت وپناهت بازیگر انقلابی من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
انقلابی!!!!!!!!!!
همه اظهار نظراشو بخون بعد تعریف و تمجید کن
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه
۰۷:۴۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
باز دوباره یکی یه ذره ایران ایران کرد و گفت مردم وطنم و ازاین حرفای شیک که دل هر شنونده ای رو میبره، مردم جو گیر شدن، فق کافیه یه کم فکر کنید درباره ی حرفاش همین کار سختی نیست!
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۰۹:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
استاد همه را خواندم تو چی میگی واسه خودت .اقای عقل کل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
اینم نونو به نرخ روز میخوره! همش فیلمشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
موافقم صد در صد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
نون به نرخ روز خور به ساز آمریکا میرقصه!مخصوصا وقتی تابعیت بخواد نه اینکه زیر پای خودشو تو اونجا خالی کنه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
خخخ اورین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
اگه میخواست به نرخ روز بخوره که اونم شرکت نمیکرد آبجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
مواظب خودتون باشید . شما که ادعاتون میشه اینطور نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۰۹:۲۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
عمو تو خودت چی نون به نرخ روز خور نیستی.اقای با هوش تو خوبی لابد
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۱۵:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
ببخشید اشتباهی مثبت دادم
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمدی
۲۲:۴۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
درود بر آقای حسینی
Russian Federation
ناشناس
۲۲:۴۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
درود برغیرتت سیدجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
احسنت به این هنرمندوتقعی که محبوب بود وبیشتر محبوبیت پیدا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
دورو زندگی در امریکا. نمایش دادن خودش در ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
منم همین رو میگم والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
درود به شرفت شهاب دوس داشتنی
۱۲
آخرین اخبار