نماینده، ولی فقیه در استان گفت: حضور گسترده مردم بصیر و انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دشمنان را بار دیگر مایوس می‌کند.

حضور گسترده مردم در صحنه برابر با یآس دشمنان انقلاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم گرامیداشت دهه فجر دنقلاب اسلامی و اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد النبی (ص) تبریز گفت: عزیزان حضورگسترده مردم بصیر و انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر دشمنان را عصبانی و مایوس می‌کند.


امام جمعه تبریز ادامه داد: بعد از قضیه پایگاه عین الاسد در بغداد که موجب عزت و غرور اسلام و مسلمین شد در کنار آن قضیه هواپیمای اوکراینی پیش آمد و دشمن وارد صحنه شد و شیطنت‌هایی کرد، و در اوج قدرت نظام اسلامی عده‌ای مذاکره با آمریکا را مطرح کردند که رهبری در فرمایشات خود جواب آن‌ها را دادند.
لذا باید در مواقع بحرانی و سخت، فرمایشات رهبری را فصل الخطاب دانسته و در آن، اما و اگر ایجاد نکنیم.


اوبا اشاره به اینکه، از اولین روز‌های پیروزی انقلاب، استکبار جهانی انواع ترور، تخریب، انواع جنایت و کشتار مردم و نیز توطئه‌های شیطانی را علیه انقلاب آغاز کرد، افزود: وجود با برکت مقام معظم رهبری، ️ ایمان و حضور با شکوه مردم در تمامی صحنه‌ها سه عنصر پیروزی و تدوام انقلاب اسلامی ایران است.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، تشییع بزرگ و ۲۵ میلیونی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را بزرگترین سند مظلومیت انقلاب و گویاترین رفراندم برای مقبولیت آن نزد مردم عنوان کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه بیایید قدر انقلاب را بدانیم و برای عظمت و قتدار آن تلاش کنیم، افزود:از برکات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی رسیدن به استقلال و خودکفایی در علوم و تکنولوژی‌های مختلف مانند صنایع نظامی، هسته‌ای، نانو، علوم پزشکی، علم هوا فضا را می‌توان نام برد.


گفتنی است؛ این مراسم به همت انجمن‌های اسلامی ناحیه ۵ مساجد تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.