گردهمایی بزرگ روستائیان و عشایر قصر شیرین به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد.

 عشایر قصر شیرینبه  گزارش خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در این گردهمایی گفت: عشایر قصرشیرین ثابت کردند به عینه ذخیره انقلاب هستند.

 نوربخش حاتمی گفت: عشایر بارها ثابت کرده اند به نقل از امام راحل (ره) ذخیره های واقعی انقلاب هستند و بی گمان در عرصه های پیشاروی یعنی راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس نیز این موضوع را به عینه اثبات خواهند نمود.


امام جمعه کرمانشاه عشایر را مرزداران مورد اعتماد نظام عنوان کرد و افزود: آنچه امروز باعث این گردهمایی هاست انقلاب اسلامی است ک دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده‌ است.


آیت الله علما سپس با اشاره به خصوصیات انقلاب اسلامی ایران افزود: این مردم ایران نبودند که از انقلاب بهره مند شدند بلکه گستره انقلاب ایران جهانی است.


امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به قدرت جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه گفت: در قدرت منطقه ای ایران اسلامی همان بس که رئیس جمهور آمریکا اذعان می نماید اگر به ایران حمله کنیم آیت الله جواب خواهد داد و از آن پرهیز می کند.


آیت الله علماء سپس با تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب افزود: همه باید تلاش کنیم تا مسیر انقلاب رو به پیشرفت باشد و این مهم در سایه اتحاد تحقق می یابد.


امام جمعه کرمانشاه در ادامه بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس تاکید نمود و گفت: بی گمان مردم از این آزمونها نیز سربلند بیرون خواهند آمد.


حجت الاسلام حسینی؛مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهادکشاورزی این گردهمایی را مظهر اتحاد شیعه و سنی عنوان کرد و گفت: در این گردهمایی گروه های مختلف اهل حق، اهل تشیع و اهل تسنن گردهم آمده اند که این مهم نشانه اتحاد و همدلی مردم شریف عشایر است که آن را به فال نیک می گیریم و ایمان داریم تا این اتحاد برقرار است دشمنان نظام شکست خواهند خورد.


گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده شهید قوچانی تجلیل شد.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.