جمهوری اسلامی ایران امروز به رهبری امام خامنه‌ای در کنار مستضعفان جهان قرار گرفته و جهان اسلام را به سوی پیروزی سوق می‌دهد

حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز به رهبری امام خامنه‌ای در کنار مستضعفان جهان قرار گرفته و جهان اسلام را به سوی پیروزی سوق می‌دهد و امید را در دل ملت‌های ستم‌دیده از استکبار زنده می‌کند درحالی‌که استکبار با سیاست‌های ظالمانه خود موجب فقر و گرسنگی در میان ملل مختلف شده است.

او با تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این انقلاب نشان داد می‌توان ایستاد، مقاومت کرد، پیروز شد و با تمامی تحریم‌ها و دشمنی استکبار جهانی بازهم پیشرفت کرد.

حجت الاسلام حیدری گفت: این انقلاب بر اساس تفکر اسلام ناب محمدی و با رهبری فقیهی شجاع به نام امام خمینی (ره) در ایران اسلامی به پا شد، اما یک انقلاب جهانی را رقم زد و تمام مسلمانان را به مسیر جدیدی هدایت کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مردم با تبعیت از امام توانستند مقابل ظلم ظالم ایستادگی کرده و وحدت کلمه را تجلی بخشند، افزود: امام و انقلاب آنچنان ریشه پادشاهی را برکنده که گویا هیچگاه اثری از این شجره فاسد در این سرزمین نبوده است و این قوت انقلاب اسلامی است که می‌تواند ملتی را متحد کند.

حیدری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با پایبندی بر آرمان‌های خود برای امت اسلام معجزه‌ساز خواهد بود، گفت: بر اساس وعده‌های الهی تا زمانی که ملت در مسیر رضای خداوند گام بردارد شکست نخواهد خورد.

او با اشاره به اینکه جبهه باطل شیطان بزرگ و مستکبران بدون یک روز تعطیلی و با تمام توان به دشمنی و جنگ با انقلاب اسلامی برخاسته و هر روز بر این دشمنی می‌افزایند، افزود: وحدت کلمه امت اسلامی دنیای استکبار را از بیخ و بن خواهد کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: استکبار جهانی از روش‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است، اما همچنان نظام در مسیر حق ثابت قدم مانده و به پیروزی‌های پی‌درپی رسیده است و ملت ایران نیز ثابت کرده‌اند که همچنان پرچم حق برافراشته مانده است.

حیدری در ادامه بر لزوم توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و بهره گیری از ظرفیت جوانان در این حوزه تاکید کرد و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری این گام باید یک جهش باشد.

او با بیان اینکه گام دوم گام نقش‌آفرینی جوانان است، افزود: این نقش‌آفرینی نیازمند همت و تلاش همه جوانان است تا شاهد شکوفایی جمهوری اسلامی در تمامی عرصه‌ها باشیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.