مدیرتوزیع برق شهرستان سنندج از اتمام و بهره برداری ۸ پروژه توزیع برق در دهه مبارک فجر خبر داد.

اتمام و بهره برداری ۸ پروژه توزیع برق درسنندجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد سعید سلطانی مدیرتوزیع برق شهرستان سنندج گفت: با بهره برداری از پروژه اصلاح، ساماندهی و تبدیل ۱۴۲۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی نران و ۱۴۰۰ متر شبکه فشار ضعیف حلوان به کابل خود نگهدار بخشی از مشکلات این دو روستا شامل ضعف ولتاژ، رفع حریم، فرسودگی شبکه و تعادل بار فیدرها، مرتفع گردید.

او در ادامه اذعان داشت: اعتبار تخصیص یافته این دو پروژه به ترتیب منطقه نران ۱۸۸ میلیون تومان و منطقه حلوان ۱۵۰ میلیون تومان اعلام شده که از محل اعتبارات داخلی شرکت تأمین گردیده است.

سلطانی در ادامه بیان کرد: جهت اجرای پروژه رفع ضعف ولتاژ شهرک زاگرس (خیابان سیروان) با اعتبار۱۰۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی شرکت اتمام و به بهره برداری رسید.

مدیرتوزیع برق شهرستان سنندج با اشاره به هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان افزود: طرح اصلاح و جابجایی ۱۴۵۶ متر شبکه فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار و همچنین اصلاح ۱۰۲۴ متر شبکه فشار متوسط هوایی خیابان شهدابا اعتباری بالغ بر۵۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌های احداث شده این شهرستان است.

او با بیان اینکه اقدامات شاخص در ارتباط با اصلاح و تبدیل سیم مسی به کابل خود نگهدار در سنندج صورت گرفته تصریح کرد: این پروژه با هدف افزایش پایداری شبکه و رفع فرسودگی با صرف اعتباری بالغ بر۴۰۰ میلیون تومان بخشی از این اقدامات است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.