مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران از ارائه خدمات پزشکی و درمانی در مناطق جلیزی و سادات دالپری از توابع شهرستان دهلران خبر داد.

ارائه خدمات رایگان پزشکی در مناطق روستایی جلیزی و سادات دالپری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ منصوری مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان دهلران گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی تیم بسیج جامعه پزشکی مشتمل بر واحد مامایی، مبارزه بابیماری‌ها و همچنین واحد دارویی، به منظور اجرای خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق جلیزی و سادات دالپری مراجعت نموده و خدمات بهداشتی، درمانی را در این مناطق ارائه کردند.

او ادامه داد: ویزیت رایگان بیماران، ارائه خدمات دارویی رایگان، آموزش بهداشت وخدمات دارویی رایگان و همچنین آموزش بهداشت و خدمات مامایی از جمله فعالیت‌های اجرا شده در این طرح بود.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران مطرح کرد: به بیش از ۹۰ نفر از اهالی روستا‌های جلیزی و سادات دالپری تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

او اظهار کرد: اجرای خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین توجه به سلامت روستائیان از جمله اهداف برگزاری اینگونه طرح‌ها می‌باشد.

منصوری بیان کرد: ارتقاء سلامت جامعه به ویژه روستائیان به دلیل کمبود امکانات در این مناطق از جمله مسائل مهمی است که همواره به آن توجه داشته ایم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.