سخنگوی کمیسیون عمران از برگزاری نشست این کمیسیون با نمایندگان وزارت راه و دستگاه‌های مربوط برای بررسی تمهیدات سفر‌های نوروزی در هفته دومِ شروع به کار پارلمان در اسفند ماه خبر داد.

بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی در کمیسیون عمرانصدیف بدری، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بررسی لایحه بودجه۹۹ در صحن علنی گفت: کمیسیون عمران با توجه به نزدیک شدن زمان سفر‌های نوروزی جلسه‌ای را با نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و دستگاه‌های مربوط برگزار خواهد کرد.

او با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا جلسه مذکور هفته دومِ شروع به کار صحن علنی برگزار شود، تصریح کرد: کمیسیون عمران مجلس برای برنامه‌ریزی و بررسی تمهیداتی، چون رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌ها و جاده‌ها، رفع حوادث ناشی از بارندگی و غیره در جاده‌های کوهستانی، لکه‌گیری‌ها و ظاهرسازی علامت‌های ترافیکی و همچنین خدمات و امداد رسانی‌ها با وزارت راه، پلیس راه و هلال احمر اسفند و فروردین ماه هرسال این نشست را برگزار می‌کند.

بدری در پایان تأکید کرد: جلسه این کمیسیون در فروردین ماه برای ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها خواهد بود؛ نمایندگان در فروردین ۹۸ مصوباتی برای رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ها و بزرگراه‌ها داشته‌اند که وزارت راه باید به آنها در چند ماه گذشته رسیدگی می‌کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار