علی مسلمان گفت: اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان اوایل اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی مسلمان رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر یازدهم اسفندماه امسال با حضور اصحاب رسانه و مسئولان استانی در سالن اجتماعات سازمان بازرسی در سمنان برگزار می‌شود.

او با اشاره به آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ابوذر گفت: امسال ۵۱۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان با اشاره به تعداد افراد شرکت‌کننده در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر این استان افزود: در مجموع ۸۵ نفر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال کردند.

مسلمان با بیان اینکه آثار در قالب‌های مختلف رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شده است گفت: مقاله، یادداشت، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، موشن گرافیک، گزارش خبری، پادکست، مستند رادیویی، مستند تلویزیونی، نماهنگ، پوستر، فیلم کوتاه و انیمیشن از جمله این قالب‌ها بوده است.

او به بیشترین آثار ارسالی به جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان سمنان نیز اشاره کرد و گفت: بیشترین آثار در بخش گزارش و عکس خبری بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان با بیان اینکه آثار ارسالی به سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر همچون سال‌های گذشته در موضوعات مختلفی بوده است افزود: دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و زندگی ایرانی اسلامی، محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی، بسیج و حوزه اقدام، مسائل صنفی خبرنگاران، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، دشمن‌شناسی، بصیرت و انقلابی گری و بیانیه گام دوم از جمله موضوعات جشنواره ابوذر در استان سمنان بوده است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.