مدیرکل ثبت احوال کرمانشاه گفت : ۶۵ دستگاه اجرایی و نهاد خدماتی استان می‌توانند به صورت برخط احراز هویت و استعلام مشتریان و مراجعه‌کنندگان خود را از ثبت احوال دریافت کنند.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،صادق خدادادی مدیرکل ثبت احوال کرمانشاه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان ثبت احوال را راه اندازی سامانه ثبت آدرس و مهاجرت در کشور عنوان کرد که با راه اندازی آن آمار دقیق جمعیتی هر شهر و منطقه به روز در اختیار ارگان‌ها و سازمان‌ها قرار می‌گیرد.

او همه خدمات ثبت احوال استان را به صورت الکترونیکی و برخط دانست و گفت : هم اکنون پایگاه اطلاعات جمعیت ثبت احوال در ثانیه به ۶ استعلام دستگاه‌های اجرایی پاسخ می‌دهد.

او از ثبت یک میلیون و ۴۲۰ هزار تقاضای کارت ملی هوشمند در سطح استان خبر داد و افزود: ۱۱ درصد افراد واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند استان اقدام برای ثبت آن نکرده‌اند و احتمال دارد بخشی از آن‌ها به خارج از استان مهاجرت کرده باشند

خدادادی، از صدور ۸۱ هزار و ۷۱۱ شناسنامه مکانیزه (قابلیت جعل ندارد و تمام نکات ایمنی و هویتی در آن رعایت شده) از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

او گفت: ثبت احوال در ۱۰ ماه سپری شده از سال‌جاری، ۲۲ هزار و ۳۹۷ ولادت، ۹ هزار و ۶۰۰ وفات، ۱۴ هزار و ۱۸۵ ازدواج و چهار هزار و ۹ طلاق در استان ثبت کرده است.

او افزود: ماهیانه به طور متوسط ۲ هزار و ۲۴۰، شبانه روزی ۷۵ و در ساعت ۱/۳ درصد ولادت در استان ثبت می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد یغموری
۱۹:۰۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
گم شده کارت ملی
Iran (Islamic Republic of)
حسین برزگری بافقی
۱۸:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
پیداشدن مشخصات این فرد
Iran (Islamic Republic of)
حسین برزگری بافقی
۱۸:۱۹ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
پیداشدن مشخصات این فرد