هفت طرح عمرانی و اقتصادی با حضور استاندار سمنان در شاهرود به بهره برداری رسیده و عملیات اجرایی ۲ طرح دیگر آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی رضا آشناگر به همراه جمعی از مردم و مسوولان، نخست در آیین بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه فرهنگیان شاهرود شرکت کرد، این مدرسه که یکهزار و ۴۸۶ متر مربع مساحت دارد با اعتبار ۴۲ میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال ساخته شده است.

بهره برداری از طرح گازرسانی به روستا‌های نگارمن و امیریه شاهرود دیگر برنامه حضور استاندار سمنان بود. گازرسانی به روستا‌های نگارمن و امیریه شاهرود و واحد‌های تولیدی منطقه با اجرای حدود ۲۶ کیلومتر خطوط شبکه و تغذیه گاز، احداث دو باب ایستگاه تقلیل فشار گاز با ظرفیت‌های ۲۵۰۰ و ۵۰۰۰ متر مکعب در ساعت و با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال انجام شد.

افتتاح گذرگاه عرضی میان سکویی ایستگاه راه آهن شاهرود با چهار دستگاه پله برقی و ۲ دستگاه آسانسور با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۴۷۳ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

جایگاه بنزین فدک در زمینی به مساحت یک هزارو ۱۷۱ مترمربع و هزینه ۱۷ میلیارد ریال ساخته شده که برای هفت تن شغل ایجاد کرده است.
استاندار سمنان در آیین شروع عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح مجن شرکت کرد، این طرح قرار است در ۲ مرحله ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته شود.

دیدار با خانواده شهید قربانعلی جعفری دیگر برنامه استاندار سمنان در شاهرود بود.

دهه فجر امسال ۱۱۵ طرح با اعتبار ۷۲۱ هزار و ۴۰۸ میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد که از مجموع این طرح‌ها ۱۰۵ مورد عمرانی و ۱۰ مورد هم اقتصادی است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.