قشرهای مختلف شیعه و سنی، سیستانی و بلوچ، کرد ، ترک، ترکمن، لر و تمامی اقوام ایرانی همواره حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و فردا نیز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ٢٢ بهمن یک بار دیگر وفاداری‌شان را به نظام، ولایت و رهبری به نمایش می‌گذارند.

شیعه و سنی سیستان و بلوچستان آماده شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی روز تاریخی ۲۲بهمن از شکوه و عظمت خاصی نزد ایرانیان و تمامی آزادیخواهان جهان برخوردار است زیرا در این روز مردم شیعه و سنی از هر قوم و طایفه‌ای با یکدلی و اتحاد و عمل به توصیه رهبر و مقتدای خویش با وحدت کلمه در مقابل رژیم مستبد پهلوی و حامیان او بویژه استکبار خارجی ایستادند و پیروزی مقتدرانه و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را پس از تجربه تلخ شکست مشروطیت جشن گرفتند.

دشمن در عرصه های مختلف توطئه های رنگارنگی طراحی کرده تا میهن اسلامی را ناامن کند اما ملت بزرگ ایران همواره با حمایت و پشتیبانی از انقلاب و ولایت برای خود و سایر آزادیخواهان جهان عزت آفریدند و همه این موفقیت‌ها از برکات خون پاک شهدا بدست آمده است.

دشمنان خدا و قرآن آنقدر نادانند که هنوز پس از ۴۰ سال شکست های پی درپی و خنثی شدن دسیسه ها و هجمه های آنان، درس عبرت نگرفته و دست از توطئه بر نمی دارند و غافل از این هستند که جریان مقاومت در خون و رگ مردم این سرزمین جاری است و هیچ واهمه ای از استکبار و همپیمانان و دست نشاندگانش ندارند، قدرت و توان جمهوری اسلامی آنقدر است که برای انتقام خون سپهبد حاج قاسم سلیمانی بزرگترین پادگان دشمن را در کشور عراق مورد هدف قرار داد.

در حرکت تاریخی و سرنوشت ساز ۲۲ بهمن امسال نیز مردم با هر سن و جنس، دین و مذهب و سلیقه و گرایش پرشورتر از گذشته به صحنه خواهند آمد تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام اسلامی بکوبند.

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تکلیف شرعی است

تعدادی از شهروندان سیستان و بلوچستانی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن را وظیفه ملی و دینی دانسته و اظهار داشتند: تمامی ایرانیانی که به سرزمین خود عشق می ورزند و اقتدار ایران و ایرانی را می خواهند باید در این راهپیمایی شرکت کند.

حمزه ریگی یکی از شهروندان زاهدانی گفت: مردم ایران بویژه مرزداران غیور سیستانی و بلوچ فردا در صفوف به هم فشرده و با مشت های گره کرده به دشمنان نشان خواهند داد که ملت ایران چون کوه پشتیبان نظام اسلامی خود است و به هیچ دولت و کشور و فردی اجازه نمی دهد که نگاه بد به خاک ایران اسلامی داشته باشد، این ملت مقتدر همواره پشتیبان ولایت فقیه و دستاوردهای انقلاب است.

یکی از شهروندان سیستانی به نام مهران سراوانی نیز بیان کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دسیسه های دشمنان را خنثی کرده و خط بطلانی بر تهدیدها و تحریم های توخالی و پوشالی آمریکا و ایادی فریب خورده آن می کشد.

او  افزود: مردم ایران همواره هوشیار و آگاه هستند و هرجا احساس کنند به حضورشان در صحنه نیاز است با عشق و علاقه وافر به میدان آمده و توطئه ها و دسیسه های دشمنان را خنثی می کنند.

مریم سالاری دیگر شهروند زاهدانی اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند با ترور شخصیت‌ها انقلاب ما از بین نمی‌رود.

او  ادامه داد: شهادت سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی و همراهانش برای مردم، نظام و انقلاب ضایعه بزرگی بوده اما دشمنان باید بدانند تاکنون خون‌های زیادی برای این انقلاب ریخته شده و با ترور شخصیت‌ها هیچ صدمه ای به بدنه این انقلاب وارد نمی‌شود.

یک شهروند خاشی گفت: همزمانی راهپیمایی ۲۲ بهمن با مراسم اربعین سردار سپهبد شهید سلیمانی سبب وحدت بیش از پیش ایرانی ها و حضور مردم در راهپیمایی پیام استقامت ملت ایران به کل جهان خواهد بود.

رسول هاشمزهی افزود: شیعه و سنی همانند گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور خواهند داشت و جواب یاوه گویی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را با مشت های گره کرده می دهند.

او  اضافه کرد: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دشمن نشان خواهند داد که باج نمی دهند و دهان متملقان و دروغ پردازان آمریکایی را در خارج از مرزها می بندند.

سارا مقیمی نیز گفت: یوم‌اللّه بیست و دوم بهمن نقطه اوج وحدت و حضور آکنده از بصیرت و آگاهی ملت است و با حضور حماسی و وحدت‌بخش خود در این راهپیمایی دشمنان زبون این انقلاب را ناامید خواهیم کرد.

او  ادامه داد: حضور در این راهپیمایی تکلیف شرعی و ملی است تا برگ زرین دیگری بر افتخارات این نظام سرافراز ثبت شود.

محمد شه‌بخش نیز گفت: مردم شهید پرور این استان همواره نشان داده اند در تمامی مقاطع حضور دارند و تا پای جان از نظام و انقلاب محافظت می‌کنند و پشتیبان رهبر و مقتدای خود هستند.

او  افزود: حضور در این راهپیمایی نشان دهنده ادامه راه شهدا و زنده بودن نام و یاد این عزیزان است.

امروز موفقیت‌های نظام موجب شادی و مسرت بیشتری نسبت به گذشته شده است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اظهار داشت: امروزه جشن پیروزی انقلاب اسلامی رنگ و بوی دیگری دارد و موفقیت‌های نظام موجب شادی و مسرت بیشتری نسبت به گذشته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرتمندتر شده و این درخت تنومند ریشه‌های خود را در همه جای عالم گسترانیده است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: ما این جشن و این پیروزی را مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را برای پیروزی و موفقیت آن فدا کردند و ما در قبال اهداف آنان مسوولیم و می‌بایست ادامه دهنده راه آنان باشیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: امسال مردم با حضور پر شور خود در راهپیمایی۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی شور و شعور انقلابی خود را به همه جهانیان نشان خواهند داد.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقش مهمی در تداوم انقلاب اسلامی خواهد داشت

استاندار سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روزهای آینده می‌تواند همه توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کند بنابراین حضور مردم در این ۲ مناسبت بسیار مهم از اهمیت زیادی برخوردار است.

احمدعلی موهبتی گفت: یکی از پایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی و حضور مردم از زمان آغاز انقلاب تاکنون بوده است.

او افزود: مردم ما به خوبی می‌دانند، صاحبان واقعی این انقلاب خودشان هستند بنابراین در عرصه‌های مختلف نظام حضوری موثر دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کسانی که امنیت و عزت کشور را دوست دارند، حتی اگر با شرایط موجود موافق نباشند باز هم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات شرکت می‌کنند.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۶۰ نقطه سیستان و بلوچستان

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در بیش‌از ۶۰ نقطه شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود.

عباس صفدری افزود: تجمع مردمی در شهرستان زاهدان ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح روز سه‌شنبه در میدان آزادی و ساعت آغاز راهپیمایی نیز ۹ صبح از این محل تا تقاطع خیابان آزادی و مصلی زاهدان خواهد بود.

او گفت: سخنران محوری مراسم ۲۲ بهمن در شهرستان زاهدان دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان راهپیمایی ۲۲ بهمن را نماد ایمان، وحدت و اقتدار ایران اسلامی و عید انقلاب، حماسه حضور، عظمت ملی و تکریم سردار دلها سپهبد شهید سلیمانی دانست.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار