معاون اول رئیس جمهوری گفت: سیستان و بلوچستان دارای موقعیت ویژه و قابلیت‌های تجاری و اقتصادی خاصی است که نیازمند توسعه بیش از پیش است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،جهانگیری معاون اول رئیس جمهور جهانگیری در بدو ورود  شرکت دراجتماع مردم همیشه درصحنه زاهدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یکی ازاهداف سفرش به سیستان وبلوچستان عنوان کرد.

او بااشاره به توجه ویژه مسولان نظام به جایگاه ونقش مردم مرزدار سیستان وبلوچستان افزود: این استان مرزی دارای موقعیت ویژه وقابلیت‌های تجاری واقتصادی ونیازمندتوسعه بیش ازپیش است.

او  بیان کرد: سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان ارتباط مرزی خشکی و مرزی طولانی آبی با آب‌های آزاد و دریای عمان دارد که این ظرفیت‌ها در کنار مردم فعال و تحصیل کرده و فرهیخته‌ای که در این استان وجود دارد زمینه‌ای را بوجود آورده تا تبدیل به یکی از کانون‌های مهم توسعه کشور که هم در سرنوشت استان و هم در سرنوست کشور تاثیرگذار باشد تبدیل شود.

معاون اول رئیس جمهور وارد زاهدان شد

اسحق جهانگیری به سیلاب دیماه دراستان وخسارات ناشی ازآن اشاره وتصریح کرد: سفرمسولان ومصوبات آن‌ها نیز پیگیری می‌شودو در دیدار بامردم این اطمینان به آنهاداده خواهدشد.

او همچنین وجود نیروی انسانی متعهد، متخصص ووفاداررا ازدیگر قابلیت‌های استان برشمرد وافزود: حضورم درجمع مردم بزرگوار این استان در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن مایه مباهات اینجانب است

بازدید از طرح ها و دیدار با مدیران استانی از برنامه های سفر وی خواهد بود.

انتهای پیام.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار