شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس به‌مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یوم‌الله ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و به‌ثمر نشستن سال‌ها مبارزۀ مردم انقلابی ایران در سایۀ رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و روز پیروزی خون پاک شهدای والامقام انقلاب اسلامی بر شمشیر رژیم استبدادی ۲۵۰۰ سالۀ ستم‌شاهی است.

یوم‌الله ۲۲ بهمن روز طلوع خجستۀ خورشید ولایت در آسمان میهن اسلامی و آغازگر فصل جدیدی از حیات ملت ایران در پرتو عزت و آزادی است.

انقلاب اسلامی ایران با هدایت پیامبرگونۀ مرجعی دینی و تکیه بر قدرت ایمان و وحدت مردمی مسلمان در یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رسید و با استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شد؛ در سایۀ رهبری داهیانۀ حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تداوم و استمرار یافت و امروز پس از گذشت چهل و یک سال از عمر پربرکت آن در مسیر تعالی و بالندگی گام برداشته است تا با تحقق بیانیۀ گام دوم انقلاب و ایجاد تمدن نوین اسلامی به تنها امید آزادگان و مستضعفان جهان برای زمینه‌سازی طلوع خورشید ولایت عظمی حضرت ولیعصر (عج) مبدل گردد.

مردم همیشه در صحنۀ ایران اسلامی در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌اند که شهادت چهرۀ بین‌المللی مقاومت، سردار اسلام سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، بر عزت، سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در نزد جهانیان افزوده و مایۀ شرمساری و سرافکندگی شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار به‌عنوان بزرگترین تروریسم دولتی دنیا شده است.

ایرانیان آگاه و ولایی در آغازین سال‌های دهۀ پنجم عمر گران‌بهای انقلاب اسلامی و در طلیعۀ چهل و دومین سال انقلاب اسلامی با بصیرت و دشمن‌شناسی خود، هوشیارنه و هوشمندانه در برابر نقشه‌های شیطانی و دسیسه‌های پیچیدۀ دشمنان نظام، پرصلابت‌تر از گذشته ایستاده‌اند و با نصب‌العین قراردادن منویات و رهنمود‌های حکیمانۀ، ولی امر مسلمین، مجاهدانه برای تحقق بیانیۀ گام دوم انقلاب می‌کوشند.

ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ شهدای انقلاب اسلامی به ویژه سردار رشید اسلام سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی از عموم مردم غیور، بصیر و لحظه‌شناس فارس دعوت می‌نماید تا با لبیک به ندای الهی، ولی امر مسلمین و حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مشت محکم دیگری بر دهان یاوه‌گوی سران استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بکوبند و برگ زرین دیگری بر صحیفۀ افتخارات مردم ولایی و انقلابی استان فارس بیفزایند.

گفتنی است این راهپیمایی درشیراز، راس ساعت ۹.۳۰ صبح روز سه شنبه ۲۲ بهمن ۹۸ از میدان نمازی آغاز خواهد شد و در امتداد بلوار زند، میدان امام حسین (ع)، در چهارراه زند همراه با سخنرانی و قرائت قطعنامه خاتمه می‌یابد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار