غلامی گفت: شهادت سردار سلیمانی نشان داد که مردم ما قدرشناس خدمتگزاران خود هستند و پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.

منصور غلامی، وزیر علوم در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،
اظهار کرد : اکنون حضور مردم با وجود سرمای بسیار زیاد را همانند همیشه پر انگیزه و قوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد هستیم و این نشان می دهد علیرغم تبلیغاتی که در خارج از کشور انجام می شود و باوجود مشکلات و مسائل اقتصادی پیش آمده برای کشور؛ مردم هنوز پای انقلاب و آرمان های آن هستند.

او افزود: این حضور بیانگر آن است که مردم انقلاب خود را با هیچ چیز دیگر عوض نمی‌کنند و این اراده مردم، پیروزی انقلاب اسلامی را بیش از قبل نشان خواهد داد.

وزیر علوم در باره میزان تاثیر حضور مردم در پی شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی اگرچه یک خسارت بزرگ برای ما و جبهه مقاومت در مجموعه کشورهای اسلامی بود، اما یک اثر بسیار قوی و بزرگی را از خود نشان داد؛ اینکه مردم ما قدرشناس خدمتگزاران خود هستند و پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.

او افزود: راهپیمایی باشکوه امروز که در حال برگزاری است، حتما بخشی از آن مربوط به چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است و می تواند ناشی از احساس تاثر و تعلق از دست دادن این شخصیت بزرگوار باشد. همانطور که می بینیم امسال هم همانند سال‌های گذشته مردم پای انقلاب خود ایستاده اند و تبلیغات منفی خارج از کشور و مشکلات و سختی های موجود با علاقه مردم به انقلاب معاوضه نخواهد شد و مردم آثار این حرکت با شکوه خود را خواهند دید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.