فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: حضور پرشور مردم مومن و خداجوی شیراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب است.

سردار حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در حاشیه راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار داشت: حضور پرشور مردم مومن و خداجوی شیراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب است و مردم با این حضور ثابت کردند برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی با جان و دل ایستادگی خواهند کرد.

او افزود: یوم الله ۲۲ بهمن، دستور دین و عشق و علاقه مردم است و نه برنامه ریزی حکومتی.

سردار حبیبی ادامه داد: همه افرادی که امروز در راهپیمایی شرکت کردند با شور و شوق آمدند و همین مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: دشمنان اسلام از همین جمعیت و حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز میترسند نه اسلحه و موشک ما.

سردار حبیبی در خصوص مشارکت و حضور مردم در انتخابات، گفت: دشمن با تبلیغات بیهوده خود سال‌هاست حنجره خود را خسته کرده که مردم پای صندوق‌های رای نیایند و مردم با حضور پررنگ خود نشان میدهند که انقلاب و سرنوشت را دوست دارند و با حضور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار