حجت الاسلام و المسلمین دری‌ نجف‌آبادی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:انقلاب اسلامی سر منشاء تحولات عظیمی در منطقه و جهان شد.

انقلاب اسلامی سر منشاء تحولات عظیمی در منطقه و جهان  شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام و المسلمین دری نجف‌آبادی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در زنجان با بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: به عنوان یک خدمت گزار کوچک از مردانگی و فتوت و عشق عمیق دینی شما مردم زنجان به اسلام و جهاد سپاسگزارم.

دری نجف آبادی افزود: انقلاب اسلامی سر منشاء تحولات عظیمی در کشور، منطقه و جهان شد.

او  با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای ادیان الهی آبرو آفرید افزود:انقلاب اسلامی نشان داد ادیان الهی همواره ضد ظلم و استکبار هستند و باید بین یهودیان معتقد  و صهیونیسم فرق قائل شد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت:  با آمدن امام و تاسیس جمهوری اسلامی نظامی جدید در دنیا بوجود آمد که نه وابسته به شرق و نه هیچ وابستگی به غرب داشت.

او ادامه داد: تولید بیش از ۱۴ میلیون گندم در کشور ۲۴ میلیون تن تولیدات باغی و ۱۱۸ میلیون تن مجموع تولیدات کشاورزی از تحولات انقلاب اسلامی در  حوزه کشاورزی است.

حجت الاسلام و المسلمین دری نجف‌آبادی اظهار داشت:  در زمینه صنایع دفاعی کشور نیز رشد چشمگیری داشته ایم که قابل مقایسه با اوایل انقلاب نیست.

او گفت: ساخت موشک‌هایی با برد مختلف از نمونه‌های توسعه و پیشرفت این  انقلاب است در مجموع کارنامه انقلاب با  وجود ۸ سال جنگ تحمیلی و تحریم‌ها  در این کشور بسیار درخشان است.

حجت الاسلام و المسلمین دری نجف‌آبادی  با اشاره به اقدامات دشمنان علیه نظام اسلامی گفت:جنایات منافقین و تررو‌های شخصیت‌های مهم انقلاب و جنگ تحمیلی همه نشان از جنایت دشمنان  علیه انقلاب اسلامی بود.

او ادامه داد:  ترور شهید سلیمانی در هیچ قاموسی قابل دفاع نیست و این  لکه ننگینی بر دامان یزیدیان تاریخ  و افتخاری برای جبهه مقاومت است و زیارتگاه این شهید عزیز تا ابد یک زیارتگاه جاودانه خواهد شد و جای این شهید را هزاران جوان غیرتمند دیگر پر خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دری نجف‌آبادی افزود:در سایه رهبری حکیمانه آیت ا... خامنه‌ای ملت ما در صحنه‌های مقاومت خواهند ایستاد و انتقام خون سردار شهید سلیمانی را با درهم کوبیدن هیمنه آمریکا و جمع کردن بساط صهیونیست‌ها و آل سعود  از منطقه نشان خواهند داد.

او با اشاره به انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که امام راحل فرموده اند مجلس فراهم آمده از مردم و خون شهداست و ما مجلسی می‌خواهیم که قدرتمند، عزتمند و امانتدار بوده و تحت تاثیر جناح‌های سیاسی نباشد و خدمت به مردم را وظیفه خود بداند.

حجت الاسلام و المسلمین دری نجف‌آبادی به حضور حماسی مردم پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: این حضور حماسی نه به دشمنان و آمریکا  و بیعت با شهدا و رهبری خواهد بود.

او همچنین به پرهیز از تبلیغات خلاف واقع و دروغ  از سوی کاندید‌ها  تاکید کرد و افزود: مردم در انتخاب نماینده اصلح باید از افراد صاحب نظر مشورت بگیرند.

 انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.