امام جمعه بروجرد گفت: مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر توطئه‎ها لرزه بر اندام دشمنان انداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام سید علی حسینی در جمع راهپیماییان ۲۲ بهمن بروجرد افزود: امروز اربعین شهادت سردار شهید سلیمانی است، بزرگ مردمی که با ایستادگی و مقاومت خود چندین کشور را در منطقه از دست استکبار جهانی نجات داد.

وی اظهار داشت: ملت ایران ایستادگی و مقاومت را اموزه‌های دینی و قرآنی آموخته اند و دلیل تاکید رهبر معظم انقلاب بر مقاومت همین اموزه‌های دین اسلام است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امریکا ریشه همه فتنه‌های دنیا است، بیان کرد: دشمن به کمتر از تسلیم شدن ملت ایران راضی نمی‌شود، اما ایستادگی و مقاومت دشمن را به عقب خواهد راند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: ما امروز مامور مقاومت در برابر دشمنان هستیم و یقین داریم که پیروزی نهایی از آن ما است.

وی با اشاره به اینکه برتری ما نسبت به دشمنان در ایمان به خداست، ادامه داد: امروز ملت ایران در سایه پربرکت انقلاب به پیشرفت‌های بزرگ علمی و فناوری و نظامی دست یافته است که این موضوع خوشایند دشمنان نیست.

وی ادامه داد: حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در دفاع از خون شهدا و سردار شهید سلیمانی بود و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر تثبیت کرد.

امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و مسوولان باید با خدمت صادقانه جواب خوبی‌های مردم را بدهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در پایان مراسم راهپیمایی و تجمع مردم در میدان قیام بروجرد قعطنامه سراسری راهپیمایی ۲۲ بهمن قرائت و با ندای الله اکبر تایید شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.