حجت الاسلام آشتیانی گفت: قطعا حضور میلیونی مردم در مراسم راهپیمایی برای امنیت و عزت و حمایت از ولایت بسیار اهمیت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام و المسلیمن محمد رضا آشتیانی معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن  گفت: حضور مردم در مراسم راهپیمایی امروز مثال زدنی و بی نظیر بود.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور جمعیت میلیونی در مراسم راهپیمایی امروز برای عزت و سربلندی ملت ایران اسلامی موثر است، افزود: ساعت ۱۰/۱۵ وارد میدان آستانه شدم و پس از ۲ ساعت به چهار راه شهدا رسیدم، تاکنون جمعیت به این فشردگی و با نشاط را کمتر مشاهده کرده بودم.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: هوای شهر قم امروز بسیار سرد است، ولی مردم همیشه در صحنه این شهر حضور بسیار پرشوری در مراسم داشتند و برخی به صورت خانوادگی شرکت کردند که نشان دهنده احساس وظیفه آنهاست.

حجت الاسلام آشتیانی حضور پرشور نسل جوان در مراسم ۲۲ بهمن را مورد توجه قرار داد و یادآورشد: امروز حضور جوانان در مراسم راهپیمایی بسیار پرشورتر از همیشه بود که نشان دادند همواره در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بر می‌دارند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: جمعیت مردم قم در مراسم راهپیمایی بسیار پرشور و بانشاط بود و شعار‌هایی که سرداده شد بسیار کوبنده بود و قطعا حضور میلیونی مردم در مراسم راهپیمایی برای امنیت و عزت و حمایت از ولایت بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار