تقی زاده گفت: دشمنان ایران بدانند مردم در کنار امام، نظام و انقلاب اسلامی هستند و در برابر تهدیدات نخواهند هراسید

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی زاده ضمن تبریک فرا رسیدن چهلمین و یکمین فجر اظهار داشت این شور و اشتیاق مردم، حضوری مقتدرانه در جهت حمایت از انقلاب اسلامی است.

او با اشاره به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همزمانی چهلمین روز عروج آسمانی این بزرگ مرد افزود: امروز همه اقشار خود را مکلف می‌دانند تا از خون به ناحق ریخته شده فرزندان این سرزمین دفاع کنند.

معاون وزیر ورزش تاکید کرد: دشمنان ایران بدانند مردم در کنار امام، نظام و انقلاب اسلامی هستند و در برابر تهدیدات نخواهند هراسید، استقلالشان را حفظ می‌کنند و تا آخرین لحظه ایستادگی خواهند کرد.

وی وظیفه جامعه ورزش و جوانان در شرایط کنونی را بسیار سنگین و حساس توصیف کرد و افزود: آن‌ها سربازان زمان صلح در میادین بزرگ ورزشی هستند و باید از نام ایران و برای سربلندی کشورمان، با تمام وجود دفاع کنند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حضور ملی پوشان کشورمان در راه پیمایی ۲۲ بهمن در کنار آحاد مردم تصریح کرد: ورزشکاران کشورمان، امروز در کنار ملت فهیم کشور پرچم عزت آفرینی ایرانی را پر غرور در برابر چشمان جهانیان به اهتزاز درآورده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار