دبیرکل ناتو از برگزاری نشست وزرای دفاع عضو این سازمان با محوریت چگونگی مقابله با سامانه موشکی روسیه خبر داد.

نشست وزاری دفاع عضو ناتو با هدف چگونگی مقابله با سامانه موشکی روسیهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک عربی، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو اعلام کرده است در تاریخ ۱۳ فوریه [پنجشنبه ۲۴ بهمن] وزرای دفاع عضو ناتو برای بررسی چگونگی مقابله با سامانه جدید موشکی روسیه که به تازگی مستقر شده و در حال توسعه است، تشکیل جلسه می‌دهند.

استولتنبرگ امروز سه‌شنبه در یک کنفرانس خبری گفت: ما در این نشست نحوه پاسخ به سامانه موشکی روسیه که به تازگی در منطقه بالکان مستقر شده و در حال توسعه است، بررسی خواهیم کرد.

وی افزود: در این نشست درباره طیف کاملی از سامانه‌های موشکی معمولی و هسته‌ای روسیه که اکنون مستقر شده یا در حال توسعه هستند، تبادل نظر خواهیم کرد.

در سال‌های اخیر، مسکو بار‌ها و بار‌ها نسبت به فعالیت‌های ناتو در مرز‌های غربی فدراسیون روسیه واکنش نشان داده است. همین امر باعث شد دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین، واکنش نشان دهد. او پیشتر گفته بود «روسیه هیچ تهدیدی برای کسی ایجاد نمی‌کند، اما اینگونه نخواهد بود و اقداماتی را که ممکن است تهدیدی برای منافع روسیه باشد، نادیده نمی‌گیرد.»

انتهای پیام/

برچسب ها: ناتو ، روسیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار