همایش عفاف و حجاب در شهرستان هریس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،همایش عفاف و حجاب  درشهرستان هریس با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد هریس برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه حفظ هویت و فرهنگ ملت‌ها ضروری است گفت:مهم‌ترین مؤلفه فرهنگ یک ملت، حفظ هویت آن ملت است که در صورت حفظ هویت یک ملت، می‌توان فرهنگ آن ملت را نیز حفظ کرد.

حجت الاسلام شعبانی افزود: هویت انقلاب اسلامی کاملا هویت دینی دارد وحجاب وعفاف هویت دینی ماست، مردم از نقطه شروع تا پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال دین بودند وانقلاب اسلامی حرکتی دینی ونورانی است که با تمام سرعت بطرف رشد درحال حرکت است وتمامی امتحانات وفشار‌ها را یک به یک حل می‌کند ودرآینده نیز حل خواهدکرد وبه پیش خواهد رفت تا به سرمنزل مقصود که همانا تعالی انسانهاست برسد.

شعبانی این شهرستان را نماد حجاب و عفاف دانست که در دوران پهلوی زنان و دختران با حمایت روحانیون در مقابل کشف حجاب مقاومت کردند و با ایمان و پاکدامنی اجازه ندادند عزت و حیثیت دینی آنان زیر سئوال برود.

او افزود: اکنون بر ماست تا عزت و عظمت مردم را که مرهون زحمت‌ها و پایمردی نسل‌های گذشته به همه ارزش‌ها و فضائل است، حفظ کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه گام دوم انقلاب باید اساس و محور توسعه کشور باشد گفت: علما و مسئولین به اجرای گام دوم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

او گفت:ماباید هوشیار باشیم تا به بهترین شکل از ارزش‌ها و دست‌آورد‌های انقلاب دفاع کنیم و نگذاریم این انقلاب به دست نامحرمان بیفتد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار