همایش هیات مذهبی در سالن همایش‌های مصلای امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد.

 امام جمعه موقت تبریز در این همایش با بیان اینکه در ایام ماه محرم صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ارادت به سیدالشهدا (ع) و عزاداری‌های گسترده و وحدت آفرین و نیز آمیخته با شور و شعور حسینی را توسط شیفتگان، دلدادگان و ارادتمندان به اهل بیت (ع) در استان شاهد خواهیم بود گفت:دست اندرکاران مجالس حسینی اعم از روحانیون و وعاظ، سخنرانان، مرثیه‌سرایان، مسوولین و هیأت امنای هیت ها، مساجد، حافظان امنیت، اصحاب رسانه و همه نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول و متولی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر و بدور از بدعت‌ها و خرافات این مراسم‌ها همکاری کنند.

حجت الاسلام مطهری اصل با اظهار اینکه باید به درک واقعیت‌های واقعه تاریخی عاشورا و هدف اصلی نهضت حسینی پی برد و در ترویج واقعیات و ارزش‌های آن تلاش کرد افزود:از ایام پیش رو در ماه محرم برای رساندن پیام اصلی اسلام بهره ببرید.

وی با تاکید بر رهنمود راهبردی مقام معظم رهبری که هر رای در انتخابات رای به جمهوری اسلامی ایران و نشان دهنده اعتماد به نظام است، از آحاد و اقشار مختلف مردم دعوت کرد تا در انتخابات پانزدهم تیر حضوری آگاهانه و حماسی داشته و با آراء خود بار دیگر برگ زرینی در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی رقم بزنند.

حجت الاسلام حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی هم در این همایش با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی رسالت سنگینی بر دوش دارند و باید در مسیر ترویج و تحقق اهداف والای نهضت حسینی حرکت کنند گفت:باید ضمن محافظت از اصل هیئت، از ورود بدعت‌ها و آسیب‌ها به متن این تشکل‌های دینی مردمی جلوگیری کنند.

وی در ادامه با اظهار اینکه مشارکت در انتخابات بسیار مهم است، چرا که باعث اعتلا، عزت و اقتدار کشور می‌شود افزود:بی شک حضور و مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری برای کشور ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.