کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: گل اول الدحیل روی سهل انگاری مدافعان پرسپولیس رقم خورد و این گل کاملا در شرایط سالم به ثمر رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال کشورمان پس از دیدار تیم‌های الدحیل و پرسپولیس درباره عملکرد تیم داوری ازبکستانی در این بازی بیان کرد: در صحنه گل اول تیم الدحیل، برخورد مانژوکیچ با نادری نمی‌توانست خطا باشد.

او افزود: نادری خودش تعادل خود را از دست داد و ضمن اینکه در ادامه توپ از خط عرضی عبور نکرد و بنابراین گل سالم بود. این گل محصول اشتباه مدافعان پرسپولیس بود که بازی را رها کردند و به سمت داور رفتند تا مهاجم الدحیل گل را به ثمر برساند.

مظفری زاده ادامه: این اشتباهات را قبلا هم در فوتبال مان شاهد بوده ایم، ولی متاسفانه برای بازیکنان ما درس نمی‌شود. گل دوم الدحیل هم در شرایط سالم به ثمر رسید. مدافع ما قبل آخر پرسپولیس و مهاجم زننده گل در لحظه ارسال پاس روی یک خط قرار داشتند. در دقیقه ۳۹ خطای هند علیپور در محوطه جریمه الدحیل به درستی اعلام شد و حتی داور می‌توانست به خاطر حرکت غیر ورزشی به او کارت زرد بدهد.

مظفری زاده افزود: تکل مدافع الدحیل روی مهدی ترابی یک تکل بی ملاحظه بود و به درستی با کارت زرد جریمه شد. در دقیقه ۶۰ علیپور در محوطه جریمه برخوردی با مدافع الدحیل داشت. این برخورد سفت و سخت نبود و با ادامه حرکت علیپور، داور برای گرفتن پنالتی مجاب نشد. شاید اگر واکنش بازیکن ما چیز دیگری بود، داور هم تصمیم دیگری می‌گرفت. در مجموع داور این مسابقه خوب بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار