مسوول امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : بسیاری از سینما‌های کشور با چند سالن میلیاردی شدند، اما سینما آزادی کرمانشاه تنها سینمای غرب کشور در سال ۹۸ به یک میلیارد تومان فروش دست پیدا کند.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدجواد کنجوری مسوول امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه از افزایش ۳۷ درصدی مخاطب در سینما آزادی خبر داد و گفت : پرفروش‌ترین فیلم امسال «مطرب» بود که ۱۶۰ میلیون تومان فروش داشت.

او در خصوص طرح توسعه و بازسازی سینما آزادی گفت : در این طرح بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی و توسعه زیرساخت‌های این سینما در نظر گرفته شده است و تا اردیبهشت سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

کنجوری افزود: در این طرح ۲ سالن اختصاصی ۳۰ نفره به سالن اصلی اضافه می‌شود و سینما آزادی را به پردیس سه سالنه تبدیل می‌کند و علاوه بر تعویض همه صندلی‌ها، کفپوش‌ها و دیوارپوش‌ها، پروژکتور اصلی سینما هوشمند شده و لیرزی می‌شود که کیفیت آن به مراتب بیشتر از حالت کنونی است.

این مسوول افزود: سیاست سینما به سمت ایجاد پردیس‌های کوچک است که با سلیقه مخاطب همخوانی بیبشتری دارد و اگر سینما آزادی تبدیل به پردیس سه سالنه شود امکان نمایش ۹ فیلم در روز وجود دارد که می‌تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند.

کنجوری، وجود سینما در شهرستان‌های استان کرمانشاه را ضروری دانست و افزود: حوزه هنری و موسسه «بهمن سبز» با حمایت و همراهی مدیران استان، این آمادگی را دارد تا اماکن بلااستفاده در شهرستان‌ها را تبدیل به سینما کند .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.