معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۴۳ میلیون ریال در قالب اجرای طرح مهر تندرستی به بیماران نیازمند استان کمک شده است.

حجت الاسلام مجید کرمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۴۳ میلیون ریال به ۹۴۳ بیمار بی بضاعت و کم بضاعت استان یزد برای تامین دارو، درمان و بستری در قالب اجرای طرح مهر تندرستی پرداخت شده است.

او افزود: بخشی از هزینه پرداختی تامین دارو و درمان بیماران از محل عواید چهار موقوفه مرتبط با مصارف دارو، درمان و سلامت و بخشی دیگر آن با مشارکت ۳۴ خیر نیک اندیش استان یزد تامین شده است.

حجت الاسلام کرمی به گروه‌های هدف این طرح اشاره کرد و گفت: کلیه نیازمندان از قبیل ایتام، بیماران بی سرپرست، بیماران بی بضاعت مراکز درمانی و غیره منطبق با نیات واقفان، واجد شرایط دریافت خدمات و تسهیلات هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ادامه داد: طرح مهرتندرستی به منظور اجرای صحیح و امینانه واقففان در موضوعات دارو، درمان، مراکز بهداشتی و پزشکی با رویکرد شفاف سازی و اطلاع رسانی ار آثار و برکات وقف به منظور به منظور شناسایی افراد مستحق، ترغیب، تشویق و جذب خیران در امر کمک به بیماران نازمند، گسترش تامین وقف تجهیزات پزشکی و غیره  است.

حجت الاسلام کرمی ادامه داد: شناسایی و انتخاب بهره‌مندان طرح مهر تندرستی به استثنای افراد خاص مقید در وقفنامه، صرفا از طریق دریافت معرفی نامه از سوی مراجعی همچون ائمه جمعه، معتمدین محلی، ادارات بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، موسسات خیریه مشارکت کننده در طرح انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار