حجت الاسلام عربی گفت: با پایان بررسی صلاحیت‌های نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۸۳ نفر برای نامزدی در این انتخابات در استان سمنان تایید صلاحیت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام عربی رئیس هیات نظارت انتخابات استان سمنان گفت: برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ۱۵۸ نفر ثبت نام کرده بودند که ۸۰ نفر تایید صلاحیت شدند، صلاحیت ۵۴ نفر تایید نشد و ۲۴ نفر انصراف دادند.

او افزود: شورای نگهبان همچنین با درخواست انتقال سه نفر از نامزد‌های انتخاباتی به حوزه‌های انتخابیه استان سمنان موافقت کرد که دو نفر از آن‌ها به گرمسار و یک نفر به شاهرود منتقل شدند.

حجت الاسلام عربی تاکید کرد: بر این اساس با پایان بررسی صلاحیت نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شورای نگهبان، صلاحیت ۸۳ نفر در استان سمنان تایید شد و این افراد می‌توانند از ساعت هشت صبح فردا پنج شنبه ۲۴ بهمن تا ساعت هشت صبح پنج شنبه اول اسفند ماه تبلیغات کنند.

گفتنی است، استان سمنان دارای چهار حوزه انتخابیه شامل شاهرود و میامی، سمنان، مهدیشهر و سرخه، دامغان و در نهایت گرمسار و آرادان است.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.