حجت‌الاسلام عربی قانون و رعایت اخلاق را مهم‌ترین ارکان در اجرای فرایند انتخابات عنوان کرد و گفت: ناظران انتخابات ملزم به رعایت قانون هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام حسنعلی عربی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان در نشست مشترک اعضای ستاد انتخابات استان با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان قانون و رعایت اخلاق را مهم‌ترین ارکان در اجرای فرایند انتخابات عنوان کرد و گفت: باید ۲ موضوع سلامت و امنیت انتخابات موردتوجه تمامی مجریان و ناظران انتخابات باشد.

او با بیان اینکه نظارت بر مراحل و فرایند انتخابات به معنای امانت‌داری از حق‌وحقوق مردم است افزود: ناظران بر تمامی فرایند‌هایی انتخابات در حقیقت به معنی امانت‌دار مردم بودن است.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات گفت: قانون معیار اجرای تمامی فرایند‌هایی انتخابات است و تمامی مجریان و ناظران انتخابات ملزم به رعایت قانون هستند و باید تمامی اقدامات و فرایند‌ها در چارچوب قانون اجرا شود.

حجت‌الاسلام عربی برگزاری دوره‌های آموزشی آشنایی با قانون انتخابات ویژه ناظران، بازرسان و مسئولان شعب اخذ رأی را باهدف برپایی انتخاباتی باکیفیت بسیار مهم و حائز اهمیت دانست.

او اظهار داشت: ما به‌عنوان مجریان و ناظران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات باید امانت‌دار آرای مردم برای مردم، نامزد‌های انتخاباتی و نظام باشیم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.