یکی از ویژگی‌های انتخابات سالم، شفافیت در تبلیغات است/ حضور مردم در انتخابات ۲ اسفند در برابر دشمنان بازدارندگی ایجاد می‌کندیک فعال سیاسی اصول‌گرا گفت: یکی از ویژگی‌های انتخابات سالم، شفافیت در تبلیغات است.


لطف‌الله فروزنده فعال سیاسی اصول‌گرا  در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لزوم شفافیت منابع مالی تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس، اظهار کرد: شفافیت مالی در انتخابات مسئله مهم و تعیین کننده‌ای بوده، چرا که این مولفه یکی از ویژگی‌های انتخابات سالم به شمار می‌رود.

او افزود: متأسفانه در ادوار گذشته شاهد این نکته بودیم که برخی افراد با استفاده از ابزارهای مالی اقدام به خرید و فروش رأی می‌کردند و اگر امسال شفافیت مالی به وجود بی‌آید، اعتماد عمومی مردم به انتخابات افزایش خواهد یافت.

این فعال سیاسی اصول‌گرا با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس امسال، اظهار کرد: انتخابات برای مجموعه نظام موضوع مهمی تلقی می‌شود و هرچه حضور مردم پررنگ‌تر باشد، بیانگر قدرت کشور خواهد بود و نتایج بسیار خوبی را به دنبال خواهد داشت.

فروزنده ادامه داد: حضور مردم در انتخابات امسال اهمیت ویژه‌ای دارد، چرا که شاهد کانونی از توطئه‌های دشمنان هستیم و آنها تمام همت‌شان را به کار گرفته‌اند که کشور را نابود کنند.

او خاطرنشان کرد: آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی سعی داشت که نظام ایران را تضعیف کند، لذا انتخابات حالت بازدارندگی در برابر دشمنان ایجاد می‌کند و لازم است که مردم هرچه باشکوه‌تر در حماسه دوم اسفند شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار