مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج گفت: پارک ایثار به مساحت ۶ هزار مترمربع درمنطقه دو شهرداری کرج آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مرتضی جلالیان، مدیر منطقه ۲ شهرداری کرج با اشاره به این که بوستان ایثار در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع در شهریور امسال کلنگ زنی شد، گفت: پارک محله ای ایثار به منظور ارتقای کیفیت محیط شهری، رفاه و آرامش شهروندان احداث شده است.

او افزود: این زمین طی ۲ دهه اخیر به محل تخلیه نخاله های ساختمانی تبدیل شده بود و شهروندان از تردد سگ های بلاصاحب، معتادین متهاجر و همین طور استشمام بوی تعفن ناشی از تجمع زباله ها به شدت گلایه مند بودند.

مدیرمنطقه ۲ شهرداری کرج زیباسازی شهری را اولویت اصلی شهرداری دانست، افزود: بهره مندی از امکانات رفاهی و مبلمان شهری زیبا از جمله حقوق شهروندان است که برای تحقق آن تلاش خواهیم کرد.

جلالیان گفت: احداث این پارک‌ها افزایش سرانه فضای سبز شهر و صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان برای استفاده از فضای سبز شهری و پارک های محله ای بوده است.

او افزود: در حال حاضر چند بوستان در محلات مختلف منطقه آماده بهره‌برداری است که با هماهنگی‌های انجام گرفته به‌ تدریج شاهد افتتاح این پروژه ها خواهیم بود.

مدیرمنطقه ۲ کرج در پایان گفت: امیدواریم که با همکاری و همدلی اعضای شورای شهر و شهرداری در سال آینده شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر منطقه باشیم.

انتهای پیام/ر.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.