عصر امروز مجموعه تندرستی پارک بهشت فردیس افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مسعود نجفی بعداز ظهر شنبه در آیین افتتاح مجموعه تندرستی پارک بهشت فردیس واقع در بلوار منظریه این شهر گفت: این پروژه امروز به مناسبت آخرین روز پاییز و شب یلدا که جشن کهن ایرانی است، به بهره برداری رسید.

او در ادامه با بیان این که اعتبار انجام این پروژه بالغ بر ۲میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان بوده است، افزود: این پروژه مشتمل بر چندین بخش از جمله مجموعه تندرستی و و بهسازی و رسیدگی به پارک بهشت است.

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به این که در پارک بهشت پیست دوچرخه سواری و ۱۱هزارمترمربع پیاده راه تندرستی جانمایی شده است، گفت: در قسمت تندرستی پارک بالغ بر ۴۰ مورد وسائل تندرستی و دیگر ملزومات لازم آن جانمایی شده است.

او با بیان اینکه در دو ماه اخیر پارک بهشت مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفت و کاستی های آن مرتفع شد، افزود: دو لاین کند رو نیز در مجاورت این پارک مدنظر قرار داده شده است که یک مورد برای دسترسی به اراضی شهرداری است که در آینده این زمین ها مورد بهره برداری برای استفاده تجاری و اداری قرار می گیرد و در این خصوص سرمایه گذاری خواهیم کرد.

نجفی گفت: یک لاین کندرو دیگر در مجاورت پارک بهشت به عرض ۲۴متر تعبیه شده است که در جهت اضافه شدن به عرض بلوار مصلا پیش بینی شده است.

او با اشاره به این که بحث استانداردسازی ست های تندرستی در مجموعه پارک بهشت به تایید سازمان استاندارد رسیده است، افزود: در این مورد خرید این وسائل را از شرکت های معتبر داشته ایم.

سرپرست شهرداری فردیس در بخش دیگری در خصوص دیگر پروژه های در دست اجرایی که دارند، گفت: مجموعه تندرستی و پارک حاشیه بلوار نیروگاه در جوار شهرک ارم در حال انجام است و تلاش همکاران ما این است تا این پروژه ۱۴هکتاری را هرچه زودتر به بهره برداری برسانیم که به یقین کاری ماندگار و شاخص خواهد بود.

او در خصوص میزان سرانه فضای سبز در شهر فردیس با اشاره به این که بعد از جدایی از کرج در این حوزه به شدت کاهش داشته ایم، افزود: از این حیث خیلی از برنامه ها و اهداف ما در کوتاه مدت این است که کارهای پارک محور و فضای سبز محور را در شهر فردیس به انجام برسانیم.

نجفی در مورد آخرین اقدامات انجام شده برای استقرار نیروهای شهرداری در ساختمان جدید پیش بینی شده گفت: در این رابطه با همت مجموعه مدیریت شهری ساختمانی برای شهرداری خریداری شده است که البته در بحث بهسازی و تجهیز تغییراتی نیاز دارد اما تلاش ما این است تا طی سه تا چهار روز آتی در آنجا مستقر شده و ارائه خدمات به شهروندان را داشته باشیم، اما قصد داریم تا دهم دیماه بهره برداری رسمی از ساختمان صورت گیرد.

او در مورد برآورد میزان خسارت وارد شده به ساحتمان های زیرمجموعه شهرداری فردیس افزود: در این خصوص با همکاری مجموعه هایی از جمله اداره کل دفتر فنی و همچنین مدیریت بحران استانداری البرز جلساتی داشته ایم و خسارت ها اعلام و جمع بندی ها صورت گرفت که طبق آن‌خسارت اولیه برآورد شده بالغ بر ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام/ج.خ

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه خسارت های وارده در بخش هایی از جمله معابر، تاسیسات شهری، ساختمان مرکزی شهرداری فردیس، ساختمان مناطق یک و دو شهرداری این شهر، ساختمان گلستان مشتمل بر فرهنگسرای گلستان، سازمان فرهنگی و در کل بخش هایی از زیرمجموعه شهرداری بوده که دچار آسیب و حریق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.