رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم:

طرح ارتقای آشپزخانه‌های دانشجویی در کشور اجرا می‌شود

ناصر مطیعی گفت: طرح ارتقای سرا‌ها و آشپزخانه‌های دانشجویی در دانشگاه‌های کشور تداوم دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ناصر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه سمنان گفت: پارسال ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های ارتقای سرا‌های دانشجویی، نوسازی، تجهیز و بهسازی خوابگاه‌ های دانشجویی هزینه شد.

او افزود: امسال هم دانشگاه‌های متقاضی بهسازی سرا‌های خود می‌توانند با فراخوانی که از اردیبهشت سال ۹۹ اعلام خواهد شد در این زمینه اعلام آمادگی نمایند.

به گفته مطیعی پس از دریافت تقاضا‌ها هزینه تجهیز، مرمت و نوسازی برآورد و نوسازی سرا‌ها پس از امتحانات پایان ترم آغاز می‌شود و این ساخت و ساز‌ها قبل از پایان شهریور به اتمام می‌رسد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم همچنین تکمیل فرآیند صنعتی سازی آشپزخانه‌های دانشگاه‌های در قالب طرح‌های مشارکتی را اولویت سال ۹۹ این صندوق در حوزه تغذیه دانشجویی اعلام کرد.

مطیعی گفت: امسال از حدود ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد نوسازی و ارتقای آشپرخانه‌ها ۵۲ میلیارد تومان از اعتبارات صندوق رفاه و دانشگاه‌ها صرف ارتقای آشپزخانه‌های دانشجویی در کشور شد.

او با بیان اینکه برای پرداخت وام‌های دانشجویی مشکلی وجود ندار گفت: در نیمسال نخست سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به تمام متقاضیان وام‌های دانشجویی پرداخت شد و برای پرداخت در نیمسال دوم سال تحصیلی هم مشکلی در پرداخت تسهیلات دانشجویی نداریم.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.