متولی زاده گفت: امیدواریم مشکل قطعی برق بخش عمده‌ای از مناطق  آسیب دیده از برف را امشب و مابقی را تا فردا حل کنیم.

به گزارش خبرنگار  اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در استان گیلان گفت: مشکل بیش از ۶۰ درصد مشترکین این منطقه که دچار قطعی برق بودند برطرف شده است.

او ادامه داد:در حال حاضر عملیات برقرسانی با حضور گروه‌ها ادامه دارد و امیدواریم امشب هم بخش عمده‌ای از مشکلات مردم استان گیلان برطرف شود.

مدیر عامل شرکت توانیر اضافه کرد:ما از نظر گروه اجرایی و عملیاتی مشکلی نداریم تنها مشکل و محدویت گرو‌ه های ما دسترسی به مناطق آسیب دیده است، در واقع بدلیل انسداد راه‌ها امکان دسترسی به مناطق نیست.

او تصریح کرد: تا جایی که بتوانیم خودمان را به محل آسیب دیده می‌رسانیم تا  مشکل برق به طور کلی حل شود. امیدواریم مشکل قطعی برق بخش عمده‌ای از مناطق  را امشب و مابقی را تا فردا حل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: قطعی برق ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۰۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
مدیریت بحران در استان گیلان متاسفانه زیر صفر بود، چهل و هشت ساعت قطعی برق و آب و خاموشی پکیجهای گرمایشی مردم رو گرفتار کرده بود و انگار نه انگار که مدیریت بحرانی وجود داره. حتی خیابانها و راه های نیمه اصلی هم بعد دو روز برف روبی نشدند. واقعا جای بسی تاسف است برای مسئولین
آخرین اخبار